تعاونی های مسکن یک میلیون واحد مسکونی ساخته اند

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی:

تعاونی های مسکن یک میلیون واحد مسکونی ساخته اند

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت:ساخت و تولید مسکن برای محرومان پس از انقلاب رشد چشمگیری داشته است و فقط یک میلیون واحد مسکونی توسط تعاونی های مسکن در کشور ساخته شده است.

  به گزارش  دیوان اقتصاد به نقل ازایرنا، محمد شریعتمداری، شنبه در دومین روز از دهه مبارک فجر، در آیین بهره برداری از پروژه 512 واحدی تعاونی مسکن فرهنگیان در شیراز، با اشاره به اقدامات انجام شده در زمینه تامین مسکن محرومان و نیازمندان افزود: دولت تدبیر و امید نیز در این زمینه و از جمله تکمیل واحدهای نیمه تمام مسکن مهر گام های خوبی برداشته است.

شریعتمداری، با اشاره به بروز برخی مشکلات در تعدادی از تعاونی های مسکن در کشور اضافه کرد: بروز این مشکلات که تعداد کمی از تعاونی ها را شامل می شود سبب شده که اعتبار تعاونی ها زیر سوال رود که باید با نظارت بیشتر مانع بروز چنین مشکلاتی شد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار داشت: این وزارتخانه یکی از راهکارهای جذب منابع خرد را تشکیل تعاونی های اعتبار می داند و این موضوع را به عنوان یک اولویت دنبال می کند.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی هم، با اشاره به فرا رسیدن چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی گفت: مردم از ابتدای انقلاب تاکنون در عرصه ها و صحنه های مختلف و هرکجا که نیاز شده حضور داشته اند و هیچ کوتاهی نکردند و انتظار دارند که انقلاب هم در مقابل به آنها خدمت کند.

مسعود رضایی افزود: امروز مردم با مشکلات و گرفتاری هایی مواجه شده و دچار رنجش هایی شده اند که باید با کوشش و اهتمام بیشتری برای رفع آنها گام برداشته شود.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی فارس، تعداد تعاونی های مسکن فعال در این استان (به جز تعاونی های مسکن مهر) را ٤٤٢ تعاونی برشمرد و افزود: هم اینک یک هزار و ٨٦٢ واحد مسکن مهر نیمه تمام در استان وجود دارد که پیشرفت فیزیکی یک هزار واحد آن افزون بر 70 درصد است.

سهراب مختاری افزود: برای تکمیل این یک هزار واحد نیمه تمام اعتبار 160 میلیارد ریالی لازم است که در صورت تامین این اعتبار پرونده این واحدها به سرعت بسته خواهد شد.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.