آغاز بعثت انقلاب

آغاز بعثت انقلاب

مجید مشعلچی فیروزآبادی به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی پیامی را منتشر کرد.

به گزارش دیوان اقتصاد متن پیام به شرح زیر است.

…کَم مِّن فِئَهٍ قَلِیلَهٍ غَلَبَتْ فِئَهً کَثِیرَهً بِإذْنِ ا… (بقره/ ۲۴۹)

خوشبین‌ترین دوستان و بدبین‌ترین دشمنان هم شاید تصور نمی‌کردند روزی بیاید که جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، نه تنها در ایران عزیز بلکه در سرتاسر گیتی برپا گردد. اما به فضل پروردگار و با عنایات صاحب واقعی این انقلاب حضرت ولی‌عصر(عج)، جمهوری اسلامی با وجود تمام سختی‌ها و کارشکنی‌ها در طول این چهل سال، مسیر خود را با صلابت و شادابی طی کرده است.
کشورمان امروز طلایه‌دار تمدنی است بر پایه‌ آموزه‌های اسلام ناب محمدی که در کشاکش همه مشکلات و ناملایمات چهل‌ساله شده و به تعبیر رهبر معظم انقلاب در آغاز بلوغ و شکوفایی قرار گرفته است. پیشرفت‌های شگرف در عرصه‌های گوناگون را اگر در کنار تحریم‌های ظالمانه و دسیسه‌های ناجوانمردانه بگذاریم، آنگاه درخواهیم یافت که نسل سوم و چهارم انقلاب اگر چه حضرت امام روح‌ا… را به چشم صورت ندیده‌اند لیکن پیام خداجویی، خوداگاهی و استقلال آن ابرمرد را از کلام سکاندار انقلاب، حضرت آیت‌ا… خامنه‌ای به گوش جان شنیده‌اند.
بر ما و همه آنان که در این دوران پرشکوه وظیفه و مسئولیتی را پذیرا شده‌اند واجب است شکر این توفیق را با اخلاص در خدمت‌گزاری به مردم قدرشناس این مرز و بوم به جای آورند و برای کاهش مشکلات زندگی و فراغت فکر و کاهش دغدغه آنان هرچه در توان دارند به کار بندند تا بستری مناسب برای تعالی انسان که هدف اساسی اسلام عزیز است مهیا شود.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.