تجارت مشتریان، اتاق فکر مشتریان بانک تجارت

تجارت مشتریان، اتاق فکر مشتریان بانک تجارت

صفحه تجارت مشتریان در سایت اینترنتی بانک تجارت، به‌عنوان فضای هم‌اندیشی و بیان نظرات مشتریان این بانک راه‌اندازی شد.

به گزارش دیوان اقتصاد، مشتریان و استفاده‌کنندگان خدمات و محصولات سازمان‌های خدماتی در واقع به عنوان ضامن بقا و پایایی آن مجموعه به شمار می‌روند. بانک‌ها نیز به عنوان یکی از ارکان اصلی اقتصاد ایران، برای تداوم حضور در بازار کسب و کار این صنعت، مشتری‌محوری را باید در دستور کار خود قرار دهند.
بانک تجارت طی سال‌های اخیر ضمن برنامه‌ریزی مدون برای ارتباط مستمر با مشتریان در سطوح مختلف و طراحی و آماده‌سازی محصولات و خدمات متناسب با درخواست‌های مختلف مشتریان، نسبت به شناسایی نیازهای آتی آنها و برقراری ارتباط مستمر با این گروه از ذینفعان اقدام کرده است.
روابط عمومی بانک تجارت، سابق بر این از طریق انتشار ویژه‌نامه تجارت مشتریان و گفت‌وگوی مستقیم با مشتریان خود، ضمن دریافت نظرات، ایده‌ها و دغدغه‌های آنها، فضایی را برای اجرای سیاست‌های بازاریابی و برقراری ارتباط با مشتریان فراهم کرده بود.
روابط عمومی بانک تجارت در همین راستا به محل فعالیت مشتریان بانک تجارت می‌رود تا ضمن شنیدن دغدغه‌ها، پیشنهادات و ایده‌ها، پیشرفت‌های اقتصادی آنها را از طریق صفحه تجارت مشتریان به ثبت رساند و بازدیدکنندگان سایت اینترنتی بانک تجارت در سطوح مختلف می‌توانند با مراجعه به این صفحه، از ایده‌های مشتریان این بانک بهره‌مند شوند.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.