تقدیر از بانک قرض الحسنه مهر ایران در شانزدهمین جشنواره تولید ملی افتخار ملی

تقدیر از بانک قرض الحسنه مهر ایران در شانزدهمین جشنواره تولید ملی افتخار ملی

در شانزدهمین جشنواره تولید ملی – افتخار ملی از بانک قرض الحسنه مهر ایران به دلیل حمایت های گسترده از تولید ملی و تقویت توان مالی بنگاه های تولیدی و صنعتی از طریق پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به کارگران و کارکنان این بنگاه ها تقدیر شد.

به گزارش دیوان اقتصاد، شانزدهمین جشنواره تولید ملی – افتخار ملی مصادف با روز «اقتصاد مقاومتی و کارآفرینی»، با تلاش خانه صنعت، معدن و تجارت ایران با حضور و سخنرانی دکتر مرتضی اکبری مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران در محل سالن همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار شد.
در این جشنواره از این بانک به دلیل حمایت های گسترده از تولید ملی و تقویت توان مالی بنگاه های تولیدی از طریق پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به کارکنان و کارگران این بنگاه ها تقدیر شد.
شایان ذکر است بانک قرض الحسنه مهرایران در سال «حمایت از کالای ایرانی»، باتوجه به لزوم افزایش قدرت خرید مردم در استمرار چرخه تولید و اشتغال در بنگاه های کوچک و متوسط که دارای زنجیره ارزش داخلی بوده و موجبات اشتغال ملی را فراهم می کند، اقدام به پیش بینی طرحی به منظور پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به متقاضیان کالای ایرانی کرده است.
در این طرح، تمامی تولید کنندگان و فروشندگان کالای ایرانی به منظور تسهیل در فروش کالای خود می توانند به انعقاد تفاهم نامه با بانک قرض الحسنه مهر ایران اقدام نموده تا مشتریان آنان از طریق دریافت تسهیلات قرض الحسنه بتوانند هزینه های خرید محصولات مورد نظر را تامین و پرداخت کنند.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.