قیمت سکه صد هزار تومان کاهش یافت

قیمت سکه صد هزار تومان کاهش یافت

هم اکنون قیمت سکه تمام طرح قدیم ۴ میلیون و ۵۸۰ هزار تومان، سکه تمام با طرح جدید ۴ میلیون و ۷۱۰ هزار تومان، نیم سکه ۲ میلیون و ۵۸۰ هزار تومان، ربع سکه یک میلیون و ۶۵۰ هزار تومان، سکه گرمی ۸۴۵ هزار تومان و هر گرم سکه ۱۸ عیار نیز ۴۳۱ هزار تومان است.

به گزارش دیوان اقتصاد,محمد کشتی‌آرای در گفت‌وگو با ایلنا در مورد آخرین وضعیت بازار طلا و سکه گفت: با توجه به اینکه قیمت جهانی طلا نسبت به هفته گذشته ۳۲ دلار کاهش یافته است شاهد کاهش قیمت طلا و سکه در بازار هستیم. در حالیکه که هفته گذشته قیمت‌ها روند افزایشی داشت و حتی نرخ سکه به پنج میلیون هم می‌رسید در این دو روز کاهش قیمت‌ها بازار را به سمت تعادل سوق داده است.
وی افزود: چون نوسان در بازار افزایش یافته بود تصمیم‌های هیجانی باعث افزایش حباب سکه و افزایش غیرمنطقی قیمت شده بود.
وی ادامه داد: در حال حاضر قیمت‌ها منطقی و داد و ستدها متناسب با عرضه و تقاضا است بطوریکه از امروز شاهد کاهش حباب سکه و رسیدن به ۴۵۰ هزار تومان هستیم که نشان دهنده ثبات در بازار است. همچنین قیمت سکه نسبت به اواخر هفته گذشته ۱۰۰ هزا تومان کاهش داشته است.
رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر اتاق اصناف با اشاره به آخرین نرخ انواع سکه گفت: هم اکنون قیمت سکه تمام طرح قدیم ۴ میلیون و ۵۸۰ هزار تومان، سکه تمام با طرح جدید ۴ میلیون و ۷۱۰ هزار تومان، نیم سکه ۲ میلیون و ۵۸۰ هزار تومان، ربع سکه یک میلیون و ۶۵۰ هزار تومان، سکه گرمی ۸۴۵ هزار تومان و هر گرم سکه ۱۸ عیار نیز ۴۳۱ هزار تومان است.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.