رضایتمندی مردم از خدمات بانک شهر با ارائه خدمات 24 ساعته

رضایتمندی مردم از خدمات بانک شهر با ارائه خدمات 24 ساعته

یک‌شنبه, اوت 7, 2016 - 09:33 لینک کوتاه اشتراک گذاری با تلگرام پرینت

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت: فعالیت بدون وقفه و 24 ساعته شهرنت‌های بانک شهر از مولفه هایی است که منجر به رضایتمندی مردم از خدمات این بانک شده است.

به گزارش دیوان اقتصاد ، عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس، با مثبت ارزیابی کردن عملکرد بانک شهر، گفت: استقبال گسترده مردم از خدمات نوین بانک شهر به ویژه شهرنت ها مهر تاییدی بر فعالیت ها موفق این بانک است.
جبار کوچکی نژاد با اشاره به فعالیت گسترده بانک شهر در سراسر کشور، گفت: ایجاد شهرنت ها از سوی این بانک در مناطق مختلف کشور نشان از دغدغه این بانک برای رفاه حال شهروندی است.
نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی، با بیان این‌که کاهش هزینه و صرفه جویی در زمان مردم، نتیجه ملموس ایجاد شهرنت ها از سوی بانک شهر است، افزود: این بانک به خوبی توانسته نیازهای شهروندی را احصا و در راستای رفع آن ها گام بردارد.
این نماینده مردم در مجلس دهم، ادامه داد: فعالیت بدون وقفه شهرنت‌های بانک شهر یکی از مولفه هایی است که رضایتمندی بیش از پیش مردم را منجر شده است.
وی با تاکید بر این‌که ورود به موقع بانک شهر در راستای حمایت از پروژه های عمرانی نتایج مثبتی به همراه داشته است، گفت: با توجه به مشکلات فعلی اقتصاد، همکاری بانک شهر با شهرداری ها در راستای رفع مشکلات شهروندی ستودنی است.
کوچکی نژاد با بیان این‌که کمک بانک شهر در راستای تقویت زیرساخت شهرداری‌ها ملموس است، تصریح کرد: افزایش سرمایه این بانک می تواند خدمات رسانی به حوزه شهری و شهروندی را تسهیل کند.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.