انتشار جزییات افزایش سرمایه بانک تجارت

انتشار جزییات افزایش سرمایه بانک تجارت

بانک تجارت با انتشار اطلاعیه در سامانه کدال جزییات صدور افزایش سرمایه ۱۷۸.۲۲۶.۱۲۷.۰۰۰.۰۰۰ ریالی صاحبان سهام خود را که از سوی سازمان بورس اوراق و بهادار صادر شده را اعلام کرد.

به گزارش دیوان اقتصاد به نقل از ایبِنا، بانک تجارت با صدور یک اطلاعیه شفاف سازی اعلام کرد مجوز افزایش سرمایه «۱۷۸.۲۲۶.۱۲۷.۰۰۰.۰۰۰ ریالی» معادل ۳۹۰ درصد را از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها را از سازمان بورس دریافت کرده تا سرمایه فعلی این بانک از ۴.۵۷ به ۲۲.۳ هزار میلیارد تومان برسد.
بر اساس این گزارش، موضوع افزایش سرمایه «وتجارت» در اطلاعیه شفاف سازی منتشر شده، اصلاح ساختار مالی و خروج از شمولیت مادۀ ۱۴۱ لایحه قانونی اصلاح قسمتی از قانون تجارت در راستای معافیت مالیاتی مقرر در بند «ز» تبصرة ۱۰ از ماده واحدة قانون بودجة سال ۹۷ کل کشور ذکر شده است.
لازم به ذکر است، انجام افزایش سرمایه حداکثر تا ۶۰ روز از تاریخ این مجوز امکان‌پذیر خواهد بود و عدم شروع پذیره نویسی در مهلت مقرر، موجب ابطال این مجوز می شود و انجام آن مستلزم أخذ مجوز جدید از این سازمان خواهد بود.
همچنین مطابق ماده ۲۱ قانون بازار اوراق بهادار، ثبت اوراق بهادار نزد سازمان، به منظور حصول اطمینان از رعایت مقرّرات قانونی و مصوبات سازمان و شفافیت اطّلاعاتی بوده و به منزله تأیید مزایا، تضمین سودآوری و یا توصیه و سفارشی در مورد شرکت یا طرح مرتبط با اوراق بهادار، توسط سازمان بورس نیست.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.