حضور بیمه حکمت در دوازدهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه

حضور بیمه حکمت در دوازدهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه

خدمات شرکت  بیمه حکمت در غرفه شماره  ۵  سالن  ۳۱A   دوازدهمین نمایشگاه  بورس، بانک و بیمه معرفی می شود.

 

به گزارش دیوان اقتصاد، باتوجه به برگزاری دوازدهمین نمایشگاه  بورس، بانک و بیمه از تاریخ دوم تا پنجم اردیبهشت‌ماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران، غرفه بیمه حکمت به شماره  ۵ در سالن  ۳۱A پذیرای بازدیدکنندگان خواهد بود.

برپایه این گزارش، نمایشگاه بورس، بانک و بیمه که به عنوان بزرگترین رویداد ایران در زمینه بورس، بانک و بیمه که سالانه با حضور جمع کثیری از شرکتهای توانمند داخلی و خارجی در زمینه بورس، بانک و بیمه برپا می‌گردد، فرصت بسیار مغتنمی است تا شرکتهای فعال، دستاوردها و خدمات خود را در معرض بازدید دست‌اندرکاران و متخصصان این عرصه قرار دهند و با در نظر گرفتن روند تقاضای بازارها و سمت و سوی رشد این عرصه، فعالیتها و نوآوری های آتی خود را معرفی نمایند.

با گذشت بیش از یک دهه از برگزاری نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه، این رویداد به عنوان مهمترین و معتبرترین رویداد مالی کشور در سطح منطقه شناخته شده و با مشارکت گسترده فعالان، کارشناسان  و متخصصان بازار مالی مواجه شده است.

افزایش ارتباط و آگاهی مردم از بازار مالی و خدمات آن ، بالا بردن سواد مالی، ارائه توانمندیهای داخلی در هر سه حوزه بورس ، بانک و بیمه از طریق آموزش و فرهنگسازی، برپایی غرفه ویژه کودک و نوجوان ،برگزاری کارگاههای آموزشی ، همچنین فرآهم آوردن زمینه مناسب جهت تعاملات بین الملل با توجه به پیشرفت اخیر بین المللی در حوزه مالی و استقبال سرمایه گذاران خارجی به همراه فضای مذاکرات B2B، برگزاری رویداد استار تاپ حوزه مالی و …. از اهم برنامه های پیش بینی شده در این دوره از نمایشگاه می باشد.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.