اتصال قطار تندروی تهران- همدان به خطوط مترو و اتوبوسرانی تهران

اتصال قطار تندروی تهران- همدان به خطوط مترو و اتوبوسرانی تهران

چهارشنبه, آوریل 10, 2019 - 14:57 لینک کوتاه اشتراک گذاری با تلگرام پرینت

معاون اجرایی شرکت حمل و نقل ریلی گفت: قطار تندروی پردیس تهران - همدان، از طریق اتصال با خطوط مترو و اتوبوسرانی تهران دسترسی همدانی‌ها به نقاط مختلف تهران را فراهم کرد.

به گزارش دیوان اقتصاد به نقل از رجا، محمدرضا شناسنده افزود: با توجه به دسترسی سریع به وسایل حمل و نقل عمومی (مترو، اتوبوس، BRT و تاکسی) در اطراف ایستگاه راه آهن تهران، هموطنانی که از همدان به پایتخت سفر می‌کنند به راحتی می‌توانند به نقاط شهری مختلف تهران دسترسی پیدا کنند.

وی افزود: با راه اندازی خط ریلی همدان، شرکت حمل و نقل ریلی اقدام به راه اندازی قطار تندروی پردیس در مسیر تهران- همدان- تهران کرد که به منظور سهولت و دسترسی آسان مسافران به ایستگاه راه‌آهن همدان، هماهنگی لازم با مسؤولان استانی و شهری برای جابه‌جایی آن‌ها از ایستگاه راه‌آهن شهر تا مرکز همدان و بالعکس با قیمت هزار تومان شده است.

شناسنده اظهار داشت: این قطار با ۳۰۶ صندلی همه روزه ساعت ۰۵:۵۵ از همدان به تهران حرکت کرده و عصر همان روز ساعت ۱۷:۰۰ از تهران به همدان مراجعت می‌کند و مدت زمان سیر آن حدود ۳ ساعت و نیم است.

معاون اجرایی شرکت حمل و نقل ریلی افزود: قطار خودکشش (ترنست) پردیس از پرسرعت‌ترین قطارهای ناوگان شبکه ریلی کشور است که مجهز به تهویه و سیستم صوتی بوده و بهای بلیت این قطار در این مسیر ۴۳ هزار و ۳۰۰ تومان است که در برخی ایام همراه با تخفیف ارائه می‌شود.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.