نظام بانکی پیش قراول ارتباطات بین المللی است

مدیرعامل بانک قوامین:

نظام بانکی پیش قراول ارتباطات بین المللی است

چهارشنبه, اوت 10, 2016 - 13:58 لینک کوتاه اشتراک گذاری با تلگرام پرینت

مدیرعامل بانک قوامین، نظام بانکی را پیش قراول ارتباطات بین المللی دانست و گفت: باید با هوشمندی زبان تجاری که در دنیا وجود دارد و از آن بی بهره بوده ایم را یاد بگیریم و با استفاده از تعامل با دنیا در جایگاه برابری با اقتصاد جهانی قرار گیریم.

 

به گزارش دیوان اقتصاد به نقل از ایرنا، «غلامحسین تقی نتاج»در یک نشست خبری گفت: همانطور که فرصت ها نهفته است، تهدیدها نیز نهفته است و موسسات ارزی و پولی باید بخش های سرمایه گذاری و مالی و پولی خود را فعال کنند.

وی با بیان اینکه نظام بانکی یکی از بخش هایی بود که توانست با همه مشکلات به کمک اقتصاد کشور بیاید، افزود: شبکه بانکی چه در گذشته که با رویکرد درون گرایانه حرکت می کرد و بخش قابل توجهی از فعالیت های اقتصادی را بر دوش می کشید و چه در شرایطی که از تحریم های ناعادلانه بین امللی در رنج بود، با همه محدودیت های اقتصادی، تلاش کرد اقتصاد کشور را سرپا نگاه دارد.

تقی نتاج با اشاره به اینکه مجموعه نظام بانکی در چارچوب کلی اقتصاد کشور فعالیت می کند،افزود: اتفاق هایی که در سال های اخیر افتاد بیانگر تغییراتی در رفتارهای بین المللی به ویژه به لحاظ سیاسی و اقتصادی است که این تغییرات یک شبه رخ نداده ، بلکه به مرور زمان و برای برون رفت از شرایط مختلف و مشکلات صورت گرفته است.

مدیر عامل بانک قوامین با بیان اینکه شاهد اتفاق های خوب و یک روند رو به جلو هستیم، افزود: باید با استفاده از این شرایط در صدد رفع نقایص و معایب باشیم تا اقتصاد ایران بتواند از فرصت های ناشی ار رفع تدریجی تحریم ها بهره مند شود. البته اقتصاد بین الملل نیز می تواند با استفاده از این شرایط در یک رابطه برد-برد از ظرفیت های گسترده اقتصاد ایران استفاه کند.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.