بانک توسعه صادرات برای "رونق تولید" عزم جدی دارد

مدیرعامل بانک توسعه صادرات ایران :

بانک توسعه صادرات برای "رونق تولید" عزم جدی دارد

مدیرعامل بانک توسعه صادرات ایران در دیدار با هیات مدیره کارخانه تولید لوله و ماشین سازی ایران، حمایت و کمک به واحدهای تولیدی را در راستای رونق تولید، صادرات، اشتغالزایی و کارآفرینی از افتخارات بانک توسعه صادرات ایران دانست و گفت: مجموعه کارشناسان و همکاران ما در بانک توسعه صادرات هر کجا به این جمع بندی برسند که یک واحد تولیدی توان، ظرفیت و انگیزه دستیابی به اهداف یادشده را دارد، با عزم جدی و کمال میل با آن واحد همکاری خواهند داشت.

به گزارش دیوان اقتصاد، علی صالح آبادی با تقدیر از عملکرد مدیریت شرکت لوله و ماشین سازی ایران گفت: اشتغالزایی برای 2500 نفر در شرایطی که تولید کارآسانی نیست، باعث افتخار است.

صالح آبادی در ادامه روند رشد و احیای این واحد را تحسین آمیز خواند و گفت: بانک توسعه صادرات در آغاز همکاری در جریان شرایط نامساعد شرکت قرار داشت اما پس از بررسی های کارشناسی، تصمیم گرفته شد که برای احیا و بازیابی آن، بانک از طریق اعطای تسهیلات سرمایه در گردش وارد عمل شود.

مدیرعامل بانک توسعه صادرات راه اندازی و احیای مجدد شرکت هایی که در شرف تعطیلی هستند را یک کار ارزشمند عنوان کرد و یادآور شد: برخورداری از مدیریت خوب و قوی، کارآفرین و پرتلاش می تواند در ساختار یک واحد تولیدی نقش اساسی ایفا کند و تامین مالی تنها یکی از عوامل رونق تولید است.

وی با اظهار خوش بینی از استمرار روند رشد تولید این واحد تولیدی گفت: امیدواریم رویه رو به رشد این واحد تولیدی در حوزه تولید و صادرات ادامه داشته باشد؛ بی تردید حمایت های بانک توسعه صادرات در مسیر احیای این دست واحدها ادامه دار خواهد بود.

رونق تولید و صادرات این شرکت مرهون حمایت های بانک توسعه صادرات است

به گفته محمدرضا بابایی، مدیرعامل این شرکت در تمام خاورمیانه در زمینه تولید لوله های انحصاری به لحاظ حجم، رقیب ندارد و از تکنولوژی روز دنیا در خط تولید خود بهره می گیرد؛ به طوری که محصولات این واحد تولیدی تمامی استانداردهای اروپایی را داشته و مورد تایید کشورهای صاحب تجربه در این عرصه، از جمله ژاپن است.

بابایی، موفقیت، رونق و تداوم تولید این شرکت را مرهون حمایت بانک توسعه صادرات دانست و اذعان داشت: در تمام فرایند اخذ تسهیلات، بانک توسعه صادرات با وجود شرایط نامساعد شرکت ، برخوردی سرشار از همدلی داشت و نتیجه این همکاری افزایش تولید این واحد از 13 هزار تن به 33 هزار تن در سال بوده و پس از 7 سال توقف صادرات، خوشبختانه توانسته ایم روند صادرات محصولات خود را از سر بگیریم.

وی با اشاره به برنامه ریزی های این شرکت برای توسعه صادرات خود گفت: این توان را داریم که در سال پیش رو صادرات خود را افزایش دهیم.

مدیرعامل شرکت لوله و ماشین سازی ایران اذعان داشت: خوشبختانه با کمک بانک توسعه صادرات طی دو سال گذشته علی رغم شرایط دشوار تولید در کشور، تعدیل نیرو نداشته ایم و حتی 70 نیروی جدید نیز جذب شده اند و تمامی شرکت های زیر مجموعه این کارخانه سودآور بوده اند. همچنین لوله مورد نیاز بسیاری از پروژه های بزرگ آبرسانی در کشور را تامین کرده است.

بابایی تولید لوله های چدنی ضد زلزله را از دیگر افتخارات این شرکت عنوان کرد و گفت: لوله های چدنی بیش از 100 سال بدون ایجاد آلودگی و زنگ آب عمر می کنند و مورد تایید همه سازمانهای بهداشتی دنیا هستند؛ علاوه بر این شرکت لوله و ماشین سازی ایران افتخار دارد که لوله های ضد زلزله ( با مقاومت در برابر 8.5 ریشتر زلزله) را تولید می کند.

به گزارش پایگاه خبری اگزیم نیوز، شرکت لوله و ماشین سازی ایران سال گذشته 120 میلیارد ریال تسهیلات در قالب سرمایه در گردش دریافت کرده و در این مدت از مشتریان خوش حساب بانک محسوب می شود؛ در جلسه هیات مدیره بانک توسعه صادرات با مدیرعامل این شرکت مذاکراتی برای همکاری های بیشتر فی مابین صورت گرفت.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.