پرداخت کمک های بلاعوض به دانشجویان نیازمند توسط بانک قرض الحسنه مهر ایران

پرداخت کمک های بلاعوض به دانشجویان نیازمند توسط بانک قرض الحسنه مهر ایران

بانک قرض الحسنه مهر ایران در راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی خود و به منظور حمایت از دانشجویان به عنوان بانیان توسعه و تحول اقتصادی کشور در آینده، طی همکاری با دانشگاه علامه طباطبایی به پرداخت کمک های بلاعوض به دانشجویان نیازمند اقدام خواهد کرد.

 

به گزارش دیوان اقتصاد، طبق این همکاری، دانشگاه علامه طباطبایی مسئول شناسایی و معرفی دانشجویان مستعد و نیازمند به بانک قرض الحسنه مهر ایران می باشد و بانک در راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی خود برای حمایت از دانشجویان و بر اساس مجوزها، قوانین و مقررات بانک از آنان حمایت می کند.

بر این اساس، یک میلیارد ریال اعتبار برای پرداخت کمک های بلاعوض به دانشجویان این دانشگاه توسط بانک قرض الحسنه مهر ایران اختصاص داده شده است که با معرفی دانشگاه به متقاضیان واجد شرایط اعطا خواهد شد.

شایان ذکر است، تا کنون بیش از ۱۲۰ نفر از دانشجویان مستعد و نیازمند توسط دانشگاه علامه طباطبایی شناسایی و معرفی شده است تا از کمک ها بلاعوض بانک بهره مند شوند.

همچنین، دانشجویان نیازمند می توانند با داشتن معرفی نامه از سوی دانشگاه از تسهیلات قرض الحسنه این بانک تا سقف ۲۰ میلیون ریال استفاده نمایند و ۱۰ میلیارد ریال اعتبار از طرف بانک قرض الحسنه مهر ایران برای این منظور اختصاص داده شده است.

افتتاح باجه بانک قرض الحسنه مهر ایران در پردیس مرکزی دانشگاه علامه طباطبایی از دیگر زمینه های همکاری میان این دو مجموعه به شمار می رود.

گفتنی است، حمایت از آموزش عالی یکی از برنامه های اصلی بانک قرض الحسنه مهر ایران و در این راستا تفاهم نامه هایی با صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم و تحقیقات، سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه پیام نور و سایر مراکز آموزشی و دانشگاهی منعقد شده است.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.