بانک مسکن 15 هزار میلیارد ریال تسهیلات به بافت فرسوده پرداخت کرد

مدیر امور اعتباری بانک مسکن :

بانک مسکن 15 هزار میلیارد ریال تسهیلات به بافت فرسوده پرداخت کرد

شنبه, اوت 13, 2016 - 10:15 لینک کوتاه اشتراک گذاری با تلگرام پرینت

بانک مسکن تاکنون 15هزار میلیارد ریال تسهیلات بهسازی و نوسازی بافت فرسوده به متقاضیان پرداخت کرده است.

به گزارش دیوان اقتصاد، ، نادر قاسمی مدیر امور اعتباری بانک مسکن با بیان این مطلب گفت : در بازه زمانی سال 88 تا پایان تیرماه سال 95 تمامی قرارداد منعقد شده برای اعطای تسهیلات بافت فرسوده 82 هزار واحد بود که در این حوزه تا کنون 15 هزار میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شده است.
وی با بیان اینکه سهمیه بانک مسکن برای پرداخت تسهیلات بافت فرسوده طی سال 94 و 95 تعداد 10 هزار فقره تسهیلات از سوی بانک مرکزی تعیین شده است افزود: از این تعداد تا کنون برای 7 هزار واحد مسکونی قرارداد تسهیلات بافت فرسوده منعقد شده است.
قاسمی خاطرنشان ساخت : منابع تسهیلات بافت فرسوده از محل منابع داخلی بانک تأمین می شود بنابراین در صورتی که سود یارانه سهم دولت توسط دستگاه های مربوطه تضمین شود این شرایط برای بانک فراهم است تا گامی در جهت احیای بافت فرسوده برداشته و به 150 هزار واحد مسکونی تسهیلات بافت فرسوده پرداخت کند.
مدیر امور اعتباری بانک مسکن در ادامه سخنان خود به ارائه گزارشی از وضعیت ارائه تسهیلات به مسکن روستایی پرداخت و افزود : از سال 88 تا پایان تیر ماه 95 در مجموع برای پرداخت 42 میلیون و 470 هزار و 212 میلیون ریال تسهیلات برای 439 هزار و 373 واحد مسکن روستایی قرارداد منعقد شده که تا کنون 41 هزار میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شده است.
وی تصریح کرد : از تعداد 439 هزار و 373 واحد مورد قرارداد برای پرداخت تسهیلات مسکن روستایی، تعداد 344 هزار و 339 واحد فروش اقساطی شده است.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.