حضور فعال گروه مالی اقتصادنوین در فاینکس۲۰۱۹

حضور فعال گروه مالی اقتصادنوین در فاینکس۲۰۱۹

گروه مالی اقتصادنوین در دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه (فاینکس ۲۰۱۹) که از تاریخ ۲ الی ۵ اردیبهشت ۹۸ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود، میزبان شرکت‌کنندگان و فعالان اقتصادی خواهد بود.

به گزارش دیوان اقتصاد، در این نمایشگاه که با هدف معرفی دستاوردها و ابزارهای صنعت مالی به سرمایه‌گذاران، فعالان اقتصادی و آحاد جامعه برگزار می‌شود، گروه مالی اقتصادنوین متشکل از بانک اقتصادنوین و شرکت‌های تامین سرمایه نوین، کارگزاری تامین سرمایه نوین، مشاور سرمایه‌گذاری تامین سرمایه نوین، پرداخت نوین آرین، بیمه نوین، لیزینگ اقتصادنوین و خدمات ارزی و صرافی اقتصادنوین با استقرار در غرفه‌های مشترک، توانمندی‌ها و دستاوردهای خود را در قالب ارائه زنجیره کاملی از خدمات پولی و مالی، در معرض دید بازدیدکنندگان از نمایشگاه قرار خواهند داد.
علاقه‌مندان برای بازدید از غرفه‌های گروه مالی اقتصادنوین می‌توانند به سالن ۳۸ غرفه ۱۵ و سالن ۳۱A غرفه ۶ این نمایشگاه مراجعه کنند. همچنین مدیران و کارشناسان بانک اقتصادنوین و شرکت‌های گروه با حضور در غرفه‌های یادشده، آماده پاسخگویی به پرسش‌های بازدیدکنندگان در امور بانکی، مالی و سرمایه‌گذاری خواهند بود.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.