فاینکس، مسیر باز ارتباط مستقیم با مدیران حوزه انرژی

مدیرعامل بورس انرژی ایران خبر داد:

فاینکس، مسیر باز ارتباط مستقیم با مدیران حوزه انرژی

چهارشنبه, آوریل 17, 2019 - 10:58 لینک کوتاه اشتراک گذاری با تلگرام پرینت

فاینکس محل انعکاس تلاش ها و برنامه های انجام گرفته نهاد های ناظر بورس، بانک و بیمه است و ۱۱ دوره برگزاری این رویداد موفقیت آن را نوید می دهد.

سید علی حسینی، مدیرعامل بورس انرژی ایران ضمن بیان مطلب فوق در خصوص اهمیت برگزاری نمایشگاه بورس، بانک و بیمه به سنا، گفت: در یک دوره زمانی چند روزه تلاش می کنیم مجموع نتایج یک سال کار بازار سرمایه و صنعت بانک و بیمه کشور را در اختیار همه آحاد جامعه قراردهیم و از نظرات بازدید کنندگان، محققان و اساتید و مدیران صنایع مختلف بازخورد بگیریم.

مدیرعامل بورس انرژی ایران با بیان اینکه فاینکس از یک سو محل انعکاس دستاوردها و اقدامات گذشته و از سوی دیگر جایگاه معرفی برنامه ها و طرح های آینده بازار مالی کشور است، افزود: در سال های اخیر بازار پول و سرمایه  تحولات فراوانی در سطوح داخلی و جهانی داشته و سیر شتابان تحولات این صنایع ایجاب می کند که فعالان این حوزه ها در فواصل زمانی کوتاه به بررسی وضعیت موجود و افق پیش روی کسب وکار خود بپردازند و نمایشگاه بستر لازم برای این امر را فراهم می‌کند.

وی ضمن قدردانی از برگزارکنندگان فاینکس گفت: این نمایشگاه با افت و خیزهای فراوان، مسیر رو به رشدی را طی کرده و اکنون به یک برند تبدیل شده و اهمیت آن بیش از گذشته است.

 سید علی حسینی با اشاره به سال حمایت از تولید ملی و نقش بازار سرمایه در این مسیر گفت: با توجه به متنوع بازار ها و ابزار های بورسی، توسعه بازار سرمایه می تواند به متمرکز شدن نقدینگی سرگردان و هدایت آن به سمت صنایع و پروژه های مولد کشور منتهی شود.

وی با اشاره به اینکه تضعیف انگیزه های کاذب اقتصادی و جلوگیری از ورود منابع به بازار های غیر مولد تنها از طریق فرهنگسازی امکان پذیر است، ادامه داد: در اقتصاد سالم شکل گیری بازار های غیر مولد به سختی انجام می شود و نتیجه توسعه آنها می تواند برای مردم ناگوار باشد و به رشد تورم دامن بزند. در مقابل اما با تقویت بازار سرمایه می توان پس انداز و نقدینگی مازاد جامعه را به سمت پروژه های کلان اقتصادی هدایت کرد و فاینکس با بسط فرهنگ سرمایه گذاری صحیح نقش مهمی در این مسیر ایفا می کند.

سید علی حسینی به برنامه ها بورس انرژی ایران در دوازدهمین نمایشگاه بورس و بانک و بیمه اشاره کرد و گفت: در فاینکس دوازدهم، امکان ارتباط مستقیم ذینفعان و مدیران ارشد حوزه نفت، گاز و پتروشیمی فراهم است و مدیران بورس انرژی به صورت مستقیم پاسخگوی سوالات خواهند بود.

وی ادامه داد: در روزهای برگزاری نمایشگاه برگزاری کارگاه های آموزشی با محور بازار انرژی کشور پیش بینی شده و امیدواریم شرکت کنندگان و بازدید کنندگان فاینکس پس از برگزاری این رویداد سفیر بازار پول و سرمایه کشور باشند. 




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.