شرکت بیمه کوثر به منظور جلب اعتماد بیمهشدگان و مشتریان وفادار سامانه مدیریت تجربه مشتری (CEM) را برای نخستین بار در صنعت بیمه راهاندازی کرد.
شما اینجا هستید
اخبار بانک
اخبار بورس
اخبار بیمه
اخبار اقتصاد کلان
راهاندازی سامانه مدیریت تجربه مشتری (CEM) در بیمه کوثر
راهاندازی سامانه مدیریت تجربه مشتری (CEM) در بیمه کوثر
به گزارش دیوان اقتصاد، نرمافزار مدیریت تجربه مشتری با هدف تشویق و ترغیب مشتریان جدید و نیز افزایش مشتریان وفادار و با همکاری مدیریت فناوری ارتباطات و اطلاعات به بهرهبرداری رسید.
احمدرضا عصاری تمایز در ارایه خدمت و پاسخگویی به مشتریان را سرلوحه فعالیتهای این مدیریت برشمرد و گفت: تمرکز بر مشتریمداری و مشتریان ویژه و نیز مدیریت رویدادها و برقراری تعامل شخصی موثر با ذینفعان از جمله راهکارهای این مدیریت برای جذب عموم جامعه و جامعههدف است.
وی تاکیدکرد: تحلیل رفتار مشتری و سنجش رضایت آنان توسط کارشناسان میتواند راهنمایی برای دستیابی به اهداف شرکت باشد.
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.
کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاداخبار مرتبط
.
.
.
.
اخبار بانک
اخبار بورس
اخبار بیمه
اخبار اقتصاد کلان
تصویری
نوع ارز | قیمت خرید | قیمت فروش |
---|---|---|
یورو | 706,200 | |
پوند | 826,120 | |
لیر | 20,550 | |
یوان | 90,400 | |
درهم | 178,760 | |
دلار | 647,000 |
نوع سکه | قیمت خرید | قیمت فروش |
---|---|---|
سکه تمام | 423,950,000 | |
سکه نیم | 268,000,000 | |
سکه امامی | 454,980,000 |