همه خبرنگاران و خبرگزاری ها مشمول مشاغل سخت و زیان آور می شوند

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی:

همه خبرنگاران و خبرگزاری ها مشمول مشاغل سخت و زیان آور می شوند

وزیر تعاون با اشاره به موضوع سخت و زیان آور بودن شغل خبرنگاری، گفت: مفهوم عام خبرنگاری را مورد تاکید قرار داده ایم، این موضوع همه خبرنگاران و حتی خبرگزاری ها را نیز شامل می شود.

 

  به گزارش دیوان اقتصاد به نقل از ایرنا، محمد شریعتمداری امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران، افزود: این موضوع مورد تاکید است و ساز و کاری نیز برای افرادی که در پرداخت حق بیمه هایشان فاصله ایجاد شده در نظر گرفته شده و حتی ممکن است از محل یارانه ها این مشکل حل شود.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: در مورد سخت و زیان آور بودن شغل خبرنگاری صورت جلسه ای تهیه می کنیم و اگر نیاز به مواد قانونی باشد تصویب و اصلاح لازم انجام می شود، حتی این اصلاح قانون ممکن است مصوبه شورای وزیران را بخواهد.

وی درباره توزیع بسته های حمایتی گفت: توزیع یک بسته معیشتی بین مددجویان بهزیستی و کمیته امداد، شب گذشته با حضور رئیس جمهوری مطرح شد و این سبد با توجه به تعداد اعضای خانوار بین 100 تا 350 هزار تومان خواهد بود.

به گفته وزیر تعاون، میزان حقوق مشمولان تامین اجتماعی از اردیبهشت ماه برای حداقل حقوق، افزایش 36.5 درصدی خواهد داشت و در سایر سطوح نیز افزایش 13 درصد به علاوه عدد ثابت 216 هزار تومان در نظر گرفته شده است.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.