اعطاي 13500 ميليارد ريال به واحدهاي توليدي استان سمنان

مديرعامل بانك صنعت و معدن خبر داد:

اعطاي 13500 ميليارد ريال به واحدهاي توليدي استان سمنان

حسين مهري حجم تسهيلات پرداختي به واحدهاي ايجادي و به بهره برداري رسيده استان سمنان را 13 هزار و 500 ميليارد ريال اعلام كرد كه اشتغال زايي 2650 نفر را در پي داشته است و افزود: از ابتداي دولت تدبير و اميد تاكنون بالغ بر 12 هزار ميليارد ريال سرمايه در گردش به صنايع اين استان پرداخت شده است.

به گزارش دیوان اقتصاد،، حسين مهري رييس هيأت مديره و مديرعامل بانك صنعت و معدن كه روز چهارشنبه به اتفاق هيأت همراه به منظور بازديد از واحدهاي توليدي كه توسط اين بانك تأمين مالي شده است به استان سمنان سفر كرده بود، در ديدار با رؤسا و كاركنان شعب ضمن تقدير از عملكرد آنان تأکید کرد: ظرفیت های بالقوه فراوانی در امر تجهيز منابع در سمنان كه به عنوان يكي از قطب هاي صنعت كشور است، وجود دارد که می بایست مورد توجه بیشتری قرار گیرد.
وي خاطرنشان كرد: سرپرستي و شعب استان سمنان درجذب منابع، وصول مطالبات، فروش اموال مازاد و كاهش ريسك اعتباري عملكرد مطلوبي داشته اند و كسب رتبه نخست در طرح رونق توليد براي سه سال متوالي در بين بانك هاي استان نمايانگر اهتمام ويژه اي است كه كاركنان اين بانك براي حمايت از امر اشتغال و توليد در اين استان دارند.
مهري با اشاره به اصلاح ساختار شعب و فرآيندها در بانك صنعت و معدن افزود: در ساختار جديد بانك و با افزايش اختيارات شعب و سرپرستي ها، نقش رؤسای شعب در جذب مشتريان بسيار پراهمیت و بی بدیل می باشد به نحوی که لازم است مسئولان شعب برنامه ریزی صحیح و مناسبی در برخورد و ارائه خدمات بانکی و اعطاي تسهيلات به مشتریان داشته باشند.
رييس هيأت مديره در بحث تخصيص منابع نيز نظارت بر مسیر هزینه شدن تسهیلات اعطایی را از مهمترین وظایف روسای شعب بر شمرد و تصریح کرد: کنترل دقیق بر این موضوع می تواند متضمن بازگشت منابع مالی بانک باشد بنابراين بررسي اهليت و صلاحيت متقاضي مي بايست در اولويت قرار گيرد.
مديرعامل بانك صنعت و معدن اظهار داشت: یکی از مهم ترین سیاست ها و برنامه های اين بانک در مقطع کنونی، اعطاي تسهيلات سرمايه در گردش به واحدهاي توليدي استان است تا بتوانند سطح توليد خود را حفظ كنند و براي تأمين مواد اوليه و تهيه تجهيزات مشكل نقدينگي نداشته باشند و در مرحله بعد تأمين مالي واحدهايي كه پيشرفت فيزيكي بالايي دارند و در ادامه نيز تامين مالي طرح هاي توسعه اي واحدهاي توليدي در دستور كار قرار دارد.
وي بيان داشت: امسال، سال رونق توليد است و بايد به شركت ها و كارآفرينان در شرايط كنوني، مساعدت وي‍‍‍ژه و مؤثري داشته باشيم.
مهري استقرار بانكداري شركتي و الكترونيكي را گام ديگري در جهت تحقق اهداف اين بانك عنوان كرد و گفت: به منظور افزایش سرعت و کارایی در ارائه خدمات بانکی به مشتریان و كاهش نیاز به حضور فیزیکی آنان در شعب، توسعه خدمات الكترونيكي و بانكداري شركتي در بانك صنعت و معدن به انجام رسيد.
وي در اين خصوص تأكيد كرد: مشتری مداری، معرفی خدمات بانکی جدید به مشتریان، درك و پاسخ به نياز آنان در دستیابی به عملکرد مناسب و مطلوب تأثيرگذار است و همچنين دسترسي آسان، افزايش سرعت در ارائه خدمات و ارتقاء كيفيت و دقت را از شاخص هاي تدوين شده در توسعه بانكداري الكترونيكي و شركتي در بانك صنعت و معدن عنوان نمود.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.