حباب ۳۸۰ هزار تومانی قیمت سکه

حباب ۳۸۰ هزار تومانی قیمت سکه

رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر اتاق اصناف اظهار داشت: در شرایط کنونی تقاضا در بازار کاهش یافته و حباب سکه پس از مدت‌ها به زیر ۴۰۰ هزار تومان رسیده است و در حال حاضر حباب ۳۸۰ هزار تومان است.

 

به گزارش دیوان اقتصاد،محمد کشتی‌آرای در گفت‌وگو با ایلنا در مورد آخرین وضعیت بازار طلا و سکه گفت: با توجه به اتفاقات روی داده، انتظار این بود که نرخ‌ها در بازار داخلی افزایشی باشد که اینگونه نشد، تنها روز پنجشنبه بازار واکنش آنی نشان داد اما دوباره به سطح اولیه بازگشته است. همچنین این حوادث باعث افزایش قیمت اونس جهانی تا ۵۸ دلار شد که باز می‌توانست نرخ سکه و طلا در بازار داخلی را متاثر کند که اینگونه نشد.

وی ادامه داد: مدیریت بانک مرکزی در تثبیت نرخ ارز توانست تاثیرات این اتفاقات را خنثی کند بطوریکه نرخ هر قطعه سکه تمام با طرح جدید با کاهش ۲۰۰ هزار تومانی نسبت به روز پنجشنبه همراه بوده است.

این کارشناس بازار سکه و طلا تصریح کرد: در شرایط کنونی تقاضا در بازار کاهش یافته و حباب سکه پس از مدت‌ها به زیر ۴۰۰ هزار تومان رسیده است و در حال حاضر  حباب ۳۸۰ هزار تومان است.

رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر اتاق اصناف با اشاره به آخرین نرخ انواع سکه گفت: در حال حاضر نرخ هر قطعه سکه تمام با طرح جدید ۴ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان، هر قطعه سکه تمام با طرح قدیم ۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، نیم سکه ۲ میلیون و ۴۴۰ هزار تومان، ربع سکه یک میلیون و ۶۳۵ هزار تومان و سکه‌های  گرمی نیز یک میلیون و ۱۵ هزار تومان است.

وی نرخ هر مثقال طلا را یک میلیون و ۸۸۱ هزار تومان و هر گرم طلای ۱۸ عیار را نیز ۴۳۴ هزار تومان اعلام کرد.

 




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.