افزایش قدرت خرید مسکن با تسهیلات مسکن بانک ملی ایران

افزایش قدرت خرید مسکن با تسهیلات مسکن بانک ملی ایران

بانک ملی ایران این فرصت را فراهم کرده است تا با برخورداری همزمان از سود سپرده و تسهیلات خرید و ساخت مسکن، کلید خانه آروزهایتان را در دست بگیرید.

 

 به گزارش دیوان اقتصاد، طرح ویژه مسکن بانک ملی ایران علاوه بر شکل گیری یک بازار رقابتی در بازار پرداخت تسهیلات مسکن، گزینه های متعددتری از روش های تامین مالی خرید یا ساخت مسکن را پیش روی متقاضیان بازار قرار می دهد و متقاضیان می توانند با سپرده گذاری هر182 میلیون ریال، به ازای هر یک ماه ماندگاری، یک برگ اوراق حق تقدم استفاده از تسهیلات مسکن دریافت کنند.

هر برگ اوراق قابلیت تبدیل شدن به پنج میلیون ریال تسهیلات با نرخ سود 17.5 درصد را دارد. در این طرح به مبلغ سپرده مشتریان 10 درصد سود سالانه نیز تعلق می گیرد.

سقف تسهیلات انفرادی در تهران به ازای هر نفر 600 میلیون ریال به همراه 100 میلیون ریال تسهیلات جعاله است و زوجین می توانند تا سقف یک میلیارد و 200میلیون ریال از این تسهیلات استفاده کنند.

سقف این تسهیلات در مراکز استان و شهرهای بالای 200 هزار نفر جمعیت برای زوجین 800 میلیون ریال و در سایر مناطق شهری 600 میلیون ریال است. همچنین سقف میزان تسهیلات جعاله در این مناطق همچنان 200 میلیون ریال است.

نماد اوراق تسهیلات مسکن بانک ملی ایران نیز در بازار فرابورس ایران گشایش یافته است و متقاضیان می توانند اوراق مذکور را در این بازار معامله کنند.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.