خسرویی که به دریا زد

خسرویی که به دریا زد

دوشنبه, ژوئن 24, 2019 - 22:42 لینک کوتاه اشتراک گذاری با تلگرام پرینت

استاد روابط عمومی، خسرو رفیعی بعد از سالها تلاش از بانک پاسارگاد خداحافظی کرد. وی که پس از بازنشستگی از سازمان آب و فاضلاب برای همکاری با این بانک دعوت شده بود در معرفی و ارتقای این برند برتر مالی ایرانی، نقش مهمی را بازی کرد.

به گزارش دیوان اقتصاد، استاد روابط عمومی، خسرو رفیعی بعد از سالها تلاش از بانک پاسارگاد خداحافظی کرد. وی که پس از بازنشستگی از سازمان آب و فاضلاب برای همکاری با این بانک دعوت شده بود در معرفی و ارتقای این برند برتر مالی ایرانی، نقش مهمی را بازی کرد.
استاد رفیعی مرد تلاش و کار بود و معروف بود که کار را خسته می کند، او شاه کلید روابط عمومی دستگاه هایی محسوب می شد که در آنها خدمت می کرد، این ویژگی در کنار روحیه نوع دوستی، حمایتگری و لهجه شیرین اصفهانیش، باعث شده بود تا احساس همکاران و خبرنگاران نسبت به وی ملغمه ای از محبت و احترام باشد.
استاد رفیعی که یکی از ستون های علم روابط عمومی در ایران محسوب می شود و برای مدتی نیز دبیر انجمن روابط عمومی ایران بود، ده ها مقاله در رابطه با این حوزه منتشر کرده است، اما روابط عمومی تنها دغدغه فکری استاد نبود، ایشان از هر فرصتی برای بهبود مدیریت صحیح منابع آب کشور استفاده می کرد.
انتشار ماهنمامه مهر آب به مدیرمسئولی استاد خسرورفیعی، که یکی از مراجع مکتوب خبری و تحلیلی خوب و معتبر کشور درحوزه صنعت آب محسوب می شود، نمودی از علاقه وافر ایشان به آب و آبادانی ایران عزیز است.
خوشبختانه، با کاهش مسئولیت های اداری، استاد زمان بیشتری برای انتقال تجربیات ارزشمند خود به نسل جدید خواهند داشت.
جاوید شیرازی




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.