افزايش اختيارات سرپرستان و رؤساي شعب

مديرعامل بانك صنعت و معدن در ادامه سفر به بوشهر و در بازديد از صنايع اين استان خبر داد؛

افزايش اختيارات سرپرستان و رؤساي شعب

حسين مهري در ديدار با كاركنان سرپرستي و شعب بوشهر تأكيد كرد: با توجه به تحريم هاي ظالمانه و لزوم تسريع در انجام فرآيند مرتبط با پرداخت تسهيلات به صنعتگران، معدنكاران و كارآفرينان اختيارات سرپرستان و رؤساي شعب كه از ابتداي سال در دستور كار قرار گرفته بود، افزايش يافت.

به گزارش دیوان اقتصاد، حسين مهري رييس هيأت مديره و مديرعامل كه به همراه اعضاي هيأت مديره و جمعي از مديران اين بانك به استان بوشهر سفر كرده بود، روز شنبه ضمن بازديد از صنايع استان در جمع كاركنان اين بانك حضور يافته و عنوان داشت: سال 98 شرايط شبكه بانكي بسیار حساس است و لازم است همکاران در این سال كه سال رونق توليد نام گرفته است با اراده اي مضاعف برای دستیابی به اهداف و برنامه‌های بانک و حمايت از كارآفرينان و توليدكنندگان تلاش کنند و تجهيز منابع بايد اولويت نخست ما باشد.
وي در خصوص تجهيز منابع و مديريت صحيح آن خاطرنشان ساخت: اقداماتي كه در اين خصوص بايد در دستور كار قرار گيرد شامل فروش اموال مازاد و تمليكي، وصول مطالبات و توسعه خدمات بانكي به منظور جذب و رضايت مشتريان است.
مهري تصريح كرد: جهت كاهش زمان اجراي فرآيندها اختيارات شعب و سرپرستي ها افزايش يافت تا در زمان بندي پروژه ها شاهد اتلاف وقت، افزايش هزينه و به تبع آن هدررفت منابع بانك نباشيم زيرا منافع بانك با منافع ذينفعان كه شامل مشتريان، سهامداران، كاركنان و به نوعي تمامي افراد جامعه مي باشد، بسيار در هم تنيده است.
رييس هيأت مديره بانك تأكيد كرد: توجه به اولويت در پرداخت ها نخست شامل سرمايه در گردش و طرح هاي نيمه تمام است و پس از آن تأمين مالي طرح هاي توسعه اي واحدهاي موجود ضرورت دارد و طرح هاي جديد تنها در صورتي كه دانش بنيان يا داراي ارزش افزوده بالا باشند، پذيرش خواهند شد افزون بر آن بحث اهليت و صلاحيت متقاضيان، دانش، تجربه و تبحر آنان در ايجاد و توسعه شبكه توزيع و زنجيره تأمين بسيار حائز اهميت است.
مديرعامل در ادامه سفر به استان بوشهر به همراه گراوند استاندار اين استان و ديگر مسؤلان از صنايع و واحدهاي توليدي شهرك هاي صنعتي بوشهر نيز بازديد به عمل آورده و در جمع كارآفرينان بر لزوم حمايت همه جانبه از صنايع استان تأكيد كرد و افزود: به دنبال تحريم هاي ظالمانه بر عليه كشورمان مهمترين راه برون رفت از شرايط موجود حفظ سطح توليد و اشتغال در سايه مساعدت به صنعتگران است.
استاندار بوشهر نيز اقدامات بانك صنعت و معدن در تأمين مالي پروژه هاي بوشهر و عسلويه را مثبت ارزيابي كرده و گفت: بانك صنعت و معدن با استفاده از ظرفيت ها و توان كارشناسي كه دارد مي تواند در تحقق شعار سال بسيار موفق و كارا عمل كند.
وي افزود: برای حل مشکلات فعالان تولیدی با رویکرد توجه جدی به مقوله مهم اقتصاد مقاومتی بايد با حمايت نهادهاي مالي به خصوص بانك هاي تخصصي در حوزه توليد و صنعت، برنامه ریزی های لازم صورت گيرد تا موانع پيش روی آنها بررسی و برطرف شود.
وي همچنين از واحدهاي توليدي استان درخواست كرد با توجه به استفاده از تسهيلات و منابع بانك صنعت و معدن تمركز وجوه خود را در اين بانك افزايش دهند




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.