نحوه اطلاع‌رسانی به پروازهای زائران حج تمتع

نحوه اطلاع‌رسانی به پروازهای زائران حج تمتع

سه‌شنبه, ژوئن 25, 2019 - 09:56 لینک کوتاه اشتراک گذاری با تلگرام پرینت

نحوه اطلاع‌رسانی به زائران حج تمتع جهت پرسش‌های مختلف اعم از اطلاعات پرواز، شماره کاروان و سایر مسائل مرتبط با پرواز آنها اعلام شد.

 

به گزارش دیوان اقتصاد به نقل از ایسنا، عملیات رفت پروازهای حج تمتع در سال جاری از ۱۷ تیرماه به صورت رسمی آغاز می‌شود و از این تاریخ زائران به مدینه و جده منتقل خواهند شد و ۱۴ مردادماه نیز عملیات رفت پایان خواهد یافت.

در عملیات رفت ۱۶۲ پرواز به جده و ۱۹۹ پرواز به مدینه انجام می‌شود و عملیات برگشت پروازی حج تمتع نیز از ۲۶ مردادماه سال جاری از فرودگاه‌های جده و مدینه به سمت ایران آغاز و تا ۱۷ شهریورماه ادامه می‌یابد تا در مجموع ۸۶ هزار و ۵۵۰ زائر ایرانی جهت انجام فریضه حج تمتع اعزام شوند.

در سال جاری مسئولیت انتقال کلیه زائران ایرانی بر عهده شرکت هواپیمایی ایران‌ایر قرار گرفته است و این شرکت باید از طریق هواپیماهای ملکی خود جهت اعزام زائران به مدینه و جده اقدام کنند.

پروازهای حج تمتع سال جاری از تهران، اهواز، یزد، رشد، بیرجند، اصفهان، بندرعباس، بوشهر، گرگان، ساری، کرمان، تبریز، مشهد، زاهدان، ارومیه، کرمانشاه و شیراز به عنوان ۱۷ نقطه پروازی زائران اعلام شده است.

مدیر روابط عمومی هما در گفت‌وگو با ایسنا در ارتباط با کسب هرگونه اطلاعات توسط زائران و آشنایان آنها به منظور انجام پروازهای حج تمتع اظهار کرد: زائران می‌توانند جهت کسب هرگونه اطلاعات بیشتر به سایت شرکت هواپیمایی همان مراجعه کرده و یا با شماره تماس‌های ۰۹۱۲۱۱۳۲۵۴۰ و ۰۹۱۲۲۹۹۷۱۰۸ تماس حاصل نمایند.

وی ادامه داد: علاوه بر این زائران می‌توانند از طریق شبکه‌های اجتماعی از شماره کاروان اطلاعات پرواز و سایر موارد مورد نظر مطلع شوند.

مدیر روابط عمومی هما با بیان این‌که دو تلفن به صورت ۲۴ ساعته آنلاین هستند و به زودی یک شماره تماس داخلی اعلام می‌شود تا پاسخگوی زائران باشد، اظهار کرد: از زمانی که دسترسی به اطلاعات حجاج از طریق سازمان حج و زیارت برای هواپیمایی هما فراهم شود اطلاع‌رسانی‌ها آغاز می‌شود، اما به طور مرسوم از سه روز قبل از آغاز رسمی پروازها امکان اطلاع‌رسانی فراهم خواهد بود و نفراتی از روابط عمومی که در شیفت قرار داشته و در ترمینال هستند پاسخگوی مسافران خواهند بود.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.