خانه کتاب با همکاری بانک صادرات ایران مسابقه بزرگ کتاب‌خوانی کودک و نوجوان را برگزار می‌کنند

خانه کتاب با همکاری بانک صادرات ایران مسابقه بزرگ کتاب‌خوانی کودک و نوجوان را برگزار می‌کنند

دومین دوره مسابقه بزرگ کتابخوانی حوزه کودک و نوجوان «پوپک دانا» با شعار«بخوانیم، بفهمیم و بگوییم» با مشارکت بانک صادرات ایران برگزار می‌شود.

به گزارش دیوان اقتصاد، این بانک در راستای عمل به مسئولیت‌ اجتماعی و پشتیبانی از بخش‌های مختلف فرهنگی کشور و به ویژه کمک به اهالی قلم، برگزاری دومین دور مسابقه بزرگ کتابخوانی کودک و نوجوان ویژه دانش‌آموزان پیش‌دبستانی و مقطع ابتدایی پنج تا ١٢ سال با عنوان «پوپک دانا» با شعار «بخوانیم، بفهمیم و بگوییم» را مورد حمایت قرار می‌دهد.
علاقه‌مندان برای شرکت در این مسابقه می‌توانند ضمن مراجعه به پایگاه اینترنتی poopak.ketab.ir و مطالعه شرایط و تکمیل فرم مربوطه، یک جلد کتاب به سلیقه خود به غیر از کتب درسی و کمک درسی را انتخاب، آنها را به دقت مطالعه کرده و سپس خلاصه آن را جلوی دوربین بیان کرده و فیلم کوتاه حداکثر ١٢٠ ثانیه آن را تا ٣١ شهریورسال جاری به آدرس اینترنتی مورد اشاره ارسال کنند و از ١١٤ جایزه ارزنده نقدی و غیر نقدی این مسابقه که با حمایت بانک صادرات ایران پرداخت می‌شود، برخوردار شوند. این فیلم می‌تواند توسط گوشی تلفن همراه نیز ضبط شده با صدا و تصویر با کیفیت به آدرس مذکور ارسال شود.
اولیا، مربیان و دانش‌آموزان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه اینترنتی poopak.ketab.ir یا کانال مسابقه به نشانی ketabketab١٣٩٨@ مراجعه کنند.
آیین پایانی و معرفی برگزیدگان دومین دوره این مسابقه همزمان با بیست و هفتمین هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران در آبان ماه ١٣٩٨ برگزار خواهد شد.
بانک صادرات ایران، در سال جاری، حمایت از اهالی قلم را نیزبا انعقاد تفاهم‌نامه‌ همکاری با خانه کتاب در دستور کار خود قرار داده است.
مدیرعامل مؤسسه خانه کتاب پیشتر در خصوص تفاهم‌نامه بانک صادرات ایران و خانه کتاب در گفت‌گو با خبرنگار روابط‌عمومی بانک، با تشکر از اهتمام بانک صادرات ایران برای حل مشکلات اهالی کتاب گفت: سابقه تاریخی بانک صادرات ایران در توجه به مسئولیت اجتماعی و حمایت از فرهنگ در دوره اخیر توسعه یافته و این رویکرد خوشبختانه مورد توجه بدنه بانک نیز قرار گرفته که جای تشکر و قدردانی دارد.
نیکنام حسینی‌پور افزود: حمایت بانک صادرات ایران در شرایطی که نوسان قیمت کاغذ و سایر هزینه‌های چاپ، فشار زیادی را بر اهالی کتاب وارد کرده، می‌تواند بسیار مؤثر واقع شود.
حسینی‌پور همچنین در خصوص برگزاری مسابقه کتابخوانی «پوپک دانا» نیز با اشاره به اینکه ما مسئولیت داریم نسل فردا را با مقوله کتاب‌خوانی بیشتر آشنا کنیم، گفت: بانک صادرات ایران همواره حامی فعالیت‌های فرهنگی و هنری بوده و امیدواریم از ظرفیت‌های این بانک برای توسعه امور فرهنگی به ‌ویژه کتاب‌خوانی بیشتر بهره بگیریم.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.