سی ‌و دومین مدرسه "مهر نوين" در روستای سیل‌زده جلگه ‌خلج پلدختر ساخته می‌شود

سی ‌و دومین مدرسه "مهر نوين" در روستای سیل‌زده جلگه ‌خلج پلدختر ساخته می‌شود

سي‌ودومين مدرسه "مهر نوين" در روستاي سيل‌زده جلگه ‌خلج پلدختر ساخته مي‌شودبانک اقتصادنوين با هدف ايفاي مسئوليت‌هاي اجتماعي خود و به‌منظور کمک به بازسازي زيرساخت‌هاي مناطق سيل‌زده، سي‌ و دومين مدرسه "مهر نوين" را در روستاي سيل‌زده جلگه‌ خلج از توابع شهرستان پلدختر استان لرستان احداث مي‌کند.

به گزارش دیوان اقتصاد، در مراسم کلنگ‌زني اين مدرسه که با حضور جمعي از مسئولان استاني، مديران بانک اقتصادنوين و مردم روستاي جلگه‌ خلج برگزار شد، فريد جلالي عزيز‌پور سرپرست شعب منطقه جنوب غربي ايران، به نمايندگي از مديرعامل بانک اقتصادنوين ضمن ابراز همدردي با مردم اين روستا، گفت: حادثه سيل فروردين سال جاري، بسيار دلخراش بود، اما اين حادثه "سيل همدلي" آحاد مختلف جامعه را در پي داشت.

او با اشاره به اهميت ايفاي وظايف و مسئوليت‌هاي اجتماعي در بانک اقتصادنوين گفت: پس از حادثه سيل فروردين 98، بانک اقتصادنوين با هدف کمک به بازسازي زيرساخت‌هاي مناطق سيل‌زده، احداث دو مدرسه در استان‌هاي لرستان و گلستان را تقبل کرد که بخشي از منابع اين اقدام توسط کارکنان بانک اقتصادنوين تامين شد.

او با ارائه گزارشي از ساخت مدارس توسط اين بانک در مناطق محروم کشور گفت: بانک اقتصادنوين تاکنون نسبت به احداث 31 مدرسه در مناطق کمتر برخوردار در استان‌هاي مختلف کشور اقدام کرده است. مدرسه روستاي جلگه‌ خلج شهرستان پلدختر سي‌ودومين مدرسه اين بانک است که با نام "مهر نوين" در کوتاه‌ترين زمان ممکن احداث و به کودکان و نوجوانان اين روستا تقديم خواهد شد.

در اين مراسم حجت‌الاسلام موسوي، امام جمعه شهرستان پلدختر نيز ضمن تقدير و تشکر از اقدام بانک اقتصادنوين گفت: کودکان و نوجوانان روستاي جلگه‌ خلج بسيار مستعد و پرتلاش هستند. چهره‌هاي علمي بسياري از بطن اين روستا پرورش يافته‌اند و اکنون مشغول خدمت‌رساني به جامعه هستند. او ابراز اميدواري کرد احداث مدرسه "مهر نوين" بتواند زمينه پرورش استعدادهاي کودکان و نوجونان اين روستا را بيش از پيش فراهم آورد.

گفتني است مدرسه سه‌ کلاسه "مهر نوين" روستاي جلگه‌ خلج شهرستان پلدختر با مشارکت بانک اقتصادنوين و سازمان نوسازي، توسعه و تجهيز مدارس کشور احداث و طبق برنامه‌ريزي به عمل آمده در پاييز 1398 به بهره‌برداري خواهد رسيد.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.