با عضویت در طرح خرید آنلاین اقساطی بانک‌‌پاسارگاد، محصولات خود را با تضمین بفروشید

با عضویت در طرح خرید آنلاین اقساطی بانک‌‌پاسارگاد، محصولات خود را با تضمین بفروشید

تولیدکنندگان بزرگ و فروشگاه‌های آنلاین معتبر با عضویت در طرح خلاقانه‌ی «خرید آنلاین اقساطی بانکپاسارگاد» می‌توانند تولیدات و محصولات خودرا با تضمین و بدون ریسک به فروش برسانند.

به گزارش دیوان اقتصاد، قاسم رضازاده رییس اداره بازاریابی و برنامه‌ریزی عملیاتی بانک‌پاسارگاد با اعلام این خبر گفت: در طرح «خریدآنلاین اقساطی بانکپاسارگاد»، فروشندگان بدون تحمل ریسک، نسبت به فروش اقساطی کالا و خدمات خود اقدام می‌کنند و از این طریق علاوه بر آنکهحجم فروش و سود آنها افزایش خواهد یافت، بهعنوان عضو این طرح از سوی بانک معرفی خواهند شد.
وی ادامه داد: بانکپاسارگاد بهمنظور ایجاد شرایط لازم برای تولیدکنندگان بزرگ جهت فروش آنلاین محصولات خود، امکان بهرهمندی از یک فروشگاهآنلاین را در اختیار آنها قرار می‌‌دهد. مشتریان بانک‌پاسارگاد به اعتبار سپردهای که نزد بانک دارند، کالای مورد نظر خود را از فروشندگان طرف همکاریخریداری کرده و بانک نیز با همین پشتوانه که بهعنوان وثیقه مشتری تعریف شدهاست، پرداخت اقساط مشتریان را در موعدهای مقرر تضمین می‌کند.
رضازاده تصریح کرد: ایجاد بستر لازم برای تولیدکنندگان و فروشگاههای آنلاین جهت عرضه اقساطی کالا برای جامعه بزرگ مشتریان بانکپاسارگاد، بدونریسک و با تضمین بانک از ویژگی‌های این طرح برای فروشندگان است.
وی خاطرنشان کرد: بانکپاسارگاد از فروشگاههای آنلاین معتبر و تولیدکنندگان بزرگ دعوت میکند با مراجعه به شعبههای بانکپاسارگاد در سراسر کشورو یا تماس با مرکز مشاوره و اطلاعرسانی بانکپاسارگاد به شماره 82890، نسبت به کسب اطلاعات بیشتر و عضویت در این طرح اقدام کنند.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.