با حمایت به‌پرداخت به عنوان بزرگترین شرکت پرداخت الکترونیک کشور نمایشگاه الکامپ آغاز می شود

با حمایت به‌پرداخت به عنوان بزرگترین شرکت پرداخت الکترونیک کشور نمایشگاه الکامپ آغاز می شود

بزرگترین رویداد فناوری در صنایع اقتصادی، الکترونیکی و دیجیتال در کشور به‌زودی در نمایشگاه الکامپ آغاز می‌شود.

به گزارش دیوان اقتصاد، این رخداد مهم هر سال با حضور پررنگ فعالان، کارشناسان و دست‌اندرکاران حوزه‌های مذکور برگزار می‌شود.
نگاهی دقیق به گستره نمایشگاه الکامپ نشان می‌دهد؛ بازیگران اصلی این رویداد بزرگ فعالان بخش اقتصادی در حوزه دیجیتال هستند که با ایجاد نوآوری‌های مبتنی بر دانش روز قصد تسهیل ارائه خدمات آسان در معاملات بانکی را دارند.
یکی از شرکت‌های پیشرو در این عرصه که به عنوان بزرگترین شرکت پرداخت الکترونیک ،حامی نمایشگاه امسال نیز با قدرت برای تعمیق ارتباط مابین مشتریان صنعتی و شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات حضور دارد، شرکت به‌پرداخت ملت است. این شرکت با هدف توسعه ابزارهای پرداخت الکترونیکی، از سال 84 تاکنون به عنوان رهبر بازار پرداخت کشور ، با هدف گسترش توسعه بازارهای مالی عهده‌دار ساماندهی نظام پرداخت الکترونیک است.
در این راستا شرکت به‌پرداخت با ایجاد امکان ارائه خدمات پرداخت از طریق پایانه های فروشگاهی ، برنامه موبایلی سکه ، درگاه پرداخت اینترنتی ، کیوسک اختصاصی ، موبایل‌پوز و .... تحولات شگرفی را در عرصه پرداخت الکترونیک ایجادکرده است.
شرکت به‌پرداخت در کنار ارائه خدمات به مشتریان، درصدد حمایت از شرکت‌های نوظهور در عرصه فناوری مالی است و نمایشگاه الکامپ بهترین محل برای حضور این‌گونه افراد مستعد و صاحب ایده‌های نوین برای همکاری با این شرکت بزرگ است. برا اساس اعلام نیلسون ریپورت این شرکت در بین 150 شرکت برتر دنیا در عرصه خدمات پرداختی الکترونیک در رتبه شانزدهم قرار دارد و در خاورمیانه و کشور ما نیز رتبه نخست را به خود اختصاص داده است .
انواع پایانه های فروشگاهی ، درگاه پرداخت اینترنتی ، واقعیت افزوده (AR)، دستیار صوتی سکه، بازی سازی و... از جمله محصولات و خدمات مطرح به‌پرداخت هستند. این شرکت در الکامپ بیست‌وپنجم نیز محصول سکه را با هویت بصری جدید عرضه نموده و همچنین به معرفی محصولات جدید خود خواهد پرداخت
طرح‌ها و خدماتی که به‎پرداخت به شرکت‌ها، سازمان‌ها یا اشخاص حقیقی ارائه می‌دهد، در نوع خود خلاقانه و نوآورانه است. به عنوان مثال، این شرکت با طراحی بن‌های الکترونیکی برای شرکت‌ها امکان خدمات ویژه برای مشتریان خاص آن‌ها را فراهم می‌کند. سامانه کیف همراه با نام مخفف سکه نیز یکی از ابتکارات این شرکت بوده که متناسب با فرهنگ و سلیقه مردم ایران طراحی شده است. تمام این موارد تنها بخشی از خدمات و مسئولیت‌های این شرکت در عرصه تحقق آرمان‌ها و همراستا با نظام پرداخت الکترونیکی نوین در دنیا است.

حال نیز شرکت به‌پرداخت به عنوان بزرگترین شرکت پرداخت الکترونیک در نمایشگاه الکامپ از تاریخ 27 تا 30 تیرماه فرصتی مغتنم را فراهم خواهد کرد تا افراد صاحب ایده و محصول جدید بتوانند با ارائه دستاوردهای خود و ارتباط با این شرکت، توانایی ایجاد کسب‌وکاری نو و عرضه خدمات و محصولی نوین را برای رفاه حال بیشتر مردم کشورمان فراهم کنند.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.