اعطای ۱۰۰ هزار فقره وام نوسازی بافت فرسوده تا پایان امسال

اعطای ۱۰۰ هزار فقره وام نوسازی بافت فرسوده تا پایان امسال

چهارشنبه, ژولیه 17, 2019 - 13:00 لینک کوتاه اشتراک گذاری با تلگرام پرینت

مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران گفت: در سال جاری ۱۰۰ هزار فقره تسهیلات در برنامه بازآفرینی به منظور نوسازی مسکن اختصاص یافته است.

 

به گزارش دیوان اقتصاد به نقل از مهر ، سیدمحمد پژمان در حاشیه سفر به بروجرد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در سال جاری به منظور نوسازی واحدها در محلات بافت فرسوده شهری، ۱۰۰ هزار فقره تسهیلات ارزان قیمت در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به اینکه در محدوده بافت های فرسوده و بافت های مورد هدف بازآفرینی شهری فعالیت های زیرساختی و زیر بنایی نیز انجام خواهد شد، گفت: در حال حاضر ۸۰۰ پروژه در سطح کشور در جریان ساخت قرار دارند.

مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران بیان کرد: از محل منابع دولت که در قالب تبصره ۱۸ تأمین شده، یک هزار و ۵۰۰ پروژه در دست اجرا و انعقاد قرارداد است و در مجموع دو هزار و ۳۰۰ پروژه نیز در جهت بهبود شرایط زندگی مردم در بافت‌های فرسوده در دستور کار قرار دارد.

وی یادآور شد: ۴۰ میلیون تومان تسهیلات با نرخ سود ۹ درصد برای نوسازی واحدهای مسکونی بافت‌های فرسوده اعطا می‌شود که علاوه بر این میزان ۲۰ میلیون تومان تسهیلات با سود ۱۸ درصد نیز در نظر گرفته شده است.

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: دو هزار و ۷۰۰ محله در کشور با ۱۴۰ هزار هکتار وسعت و ۲۰ میلیون نفر جمعیت در محدود بافت فرسوده واقع شده است.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.