مجمع عمومی عادی شرکت تعاونی مسکن اعضای انجمن صنفی روزنامه‌نگاران ایران برگزار می‌شود

مجمع عمومی عادی شرکت تعاونی مسکن اعضای انجمن صنفی روزنامه‌نگاران ایران برگزار می‌شود

چهارشنبه, ژولیه 17, 2019 - 13:32 لینک کوتاه اشتراک گذاری با تلگرام پرینت

مجمع عمومی عادی تعاونی مسکن انجمن صنفی روزنامه‌نگاران ایران (نوبت اول) روز پنجشنبه ( 17 مرداد ماه) در سرای محله انقلاب برگزار می‌شود.

به گزارش دیوان اقتصاد ،متن آگهی دعوت مجمع عمومی عادی(نوبت اول) شرکت تعاونی مسکن اعضای انجمن صنفی روزنامه‌نگاران ایران به شرح زیر است:
مجمع عمومی عادی تعاونی مسکن انجمن صنفی روزنامه‌نگاران ایران (نوبت اول) ساعت ۱۰ صبح روز پنج شنبه ۱۷/۵/۱۳۹۸ در سالن سرای محله انقلاب به نشانی تهران، خیابان انقلاب، خیابان برادران مظفر(صبای جنوبی)، نبش کوچه ماه، ساختمان آفتاب، طبقه سوم، برگزار می‌شود. لذا از اعضای دارای حق رای در شرکت تعاونی دعوت می‌شود در این جلسه حضور بهم رسانند.
دستور جلسه:1- گزارش هیات مدیره 2- انتخابات اعضای اصلی و علی‌البدل هیات مدیره و بازرسان
توضیحات: الف- هرعضو می تواند علاوه بر حق رای خود، وکالت سه عضو دیگر را برعهده داشته باشد. شخص غیرعضو می‌تواند حداکثر از یک عضو وکالت بپذیرد. وکالتنامه باید حداکثر تا 48 ساعت قبل از برگزاری مجمع با حضور توامان وکیل و موکل در محل: تهران، سیدخندان، ابتدای سهروردی شمالی، خیابان برازنده، ساختمان برازنده، پلاک32، واحد21 از ساعت11 الی 16 در فرم مخصوص تنظیم و به تایید برسد.
ب- اعضای صاحب رای باید تا 48 ساعت قبل از تشکیل مجمع، به آدرس مندرج در بند «الف» این آگهی مراجعه و با ارائه اصل مدارک دالّ بر صلاحیت رای، برگه ورود به مجمع را دریافت کنند.
ج- داوطلبان انتخابات هیات مدیره و بازرسی باید حداکثر طی یک هفته از تاریخ انتشار اگهی مجمع عادی (نوبت اول) و از ساعت11 تا 16 با در دست داشتن اصل مدارک دالّ بر صلاحیت، به همراه دو قطعه عکس 4*3، کپی کارت ملی و تمام صفحات شناسنامه، کپی آخرین مدرک تحصیلی و نامه عدم سوءپیشینه، شخصا به آدرس مندرج در بند «الف» این آگهی مراجعه تا نسبت به پر کردن فرم مخصوص ثبت نام و اخذ برگه ورود به جلسه اقدام نمایند. اعضای محترم در صورت نیاز می‌توانند با شماره تلفن ۰۹۱۲۲۱۶۳۶۵۸ تماس حاصل نمایند.
هیات مدیره شرکت تعاونی مسکن
اعضای انجمن صنفی روزنامه نگاران ایران
لازم به یادآوری است علاقمندان برای عضویت در هیات مدیره و بازرسی شرکت تعاونی تا پایان وقت اداری 30 تیرماه فرصت دارند نسبت به ارایه مدارک و اعلام کاندیداتوری اقدام کنند.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.