رشد سه برابری عملکردی موسسه ملل در سال 97

رشد سه برابری عملکردی موسسه ملل در سال 97

موسسه ملل در سال 97 توانشته شرایط مناسبی را به نمایش بگذارد و برخلاف سال 96 که با اماواگرهایی روبه رو شده بود اما سال 97 را با ثبت اعداد قابل توجهی به پایان برد؛ تاجایی که از زیان خالص با رشد سه برابری به سود خالص رسید.

به گزارش دیوان اقتصاد، سود انباشته موسسه در این دوره یک هزار و 548 میلیارد ریال شده که نسبت به سال 96 36 درصد رشد داشته است.
در سال 96 این موسسه 804 میلیاد ریال زیان خالص داشت، اما در سال 97 این زیان را به 478 میلیارد ریال سود رساند که نشان از رشد سه برابری داشته‌است.
موسسه ملل در سال 97 بالغ بر 138 هزار میلیارد ریال تسهیلات در دو قالب تسهیلات اعطایی و مطالبات از اشخاص دولتی به غیر از بانک ها و همچنین تسهیلات اعطایی و مطالبات از اشخاص غیر دولتی به غیر از بانکها پرداخت کرده که نسبت به سال قبل حدود 5 درصد رشد داشته است.
این موسسه در سال قبل 109 هزار و 617 میلیارد ریال سپرده جمع آوری کرده که نسبت به سال قبل از آن بالغ بر 12 درصد رشد داشته است.
بر اساس این تسهیلات اعطایی ، سهم موسسه ملل از درآمدهای مشاع در مدت مشابه سال 1180 و در سال جدید در 3ماهه 3589 میلیارد ریال بوده است در مدت مشابه سال قبل به زیان رسیده در سال 98 این عدد 79 ریال سود شده است یعنی 3 ماهه 79 ریال محقق کرده است که عدد خوبی است و گزارش خوبی برای ملل است.
جهش سود موسسه اعتباری ملل در ٣ ماهه
اعتباری ملل در سه ماهه منتهی به خرداد٩٨ مبلغ ٧٩ریال سود به ازای هر سهم محقق کرده است که در دوره مشابه قبلی هر سهم ١٣٣ریال زیان داشت همچنین سود تسهیلات ۶٨درصد رشد کرده و سود فروش سرمایه گذاری ها نیز ٣١٣۵درصد رشد داشته است گفتنی است هزینه کارکنان نیز افزایش١٧درصدی داشته است.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.