برگزاری جلسه تجزیه و تحلیل عملکرد شعب موسسه اعتباری ملل

برگزاری جلسه تجزیه و تحلیل عملکرد شعب موسسه اعتباری ملل

جلسه تجزیه و تحلیل عملکرد شعب موسسه اعتباری ملل بر اساس اهداف تعیین شده در سه ماهه اول سال ١٣٩٨ در روز سه شنبه بیست و پنجم تیرماه در سالن اجتماعات موسسه اعتباری ملل با حضور مدیرعامل ، قائم مقام ،اعضا هیئت مدیره، معاونین،روسای ادارات ،روسای مناطق و حوزه ها برگزار گردید.

به گزارش دیوان اقتصاد,در این گردهمایی یک روزه ابتدا سید امین جوادی مدیرعامل موسسه اعتباری ملل ضمن تبریک دهه کرامت باقرائت حدیثی از امام هشتم علیه السلام حاضرین در جلسه را بر حفظ اسرار، مدارا با مردم و صبر دربرابر مشکلات توصیه نمود.
وی در ادامه بیان داشتند، برای رسیدن به موفقیت باید کار و تلاش رامضاعف نمود چراکه اگر ما هم میخواهیم مانند ژاپن و دیگر کشورهای توسعه یافته به رشد واقعی برسیم الزاما بایستی کار کنیم و ساعات کاری مفید را در ادارات افزایش داده و به دور از هرگونه وقت کشی کار مردم رابه انجام برسانیم.
مدیر عامل موسسه در ادامه تاکید کرد: روحیه کار و تلاش در ادارات را باید از مرکزآغاز وسپس به درون مناطق و حوزه ها کشاند وشعب نیز با این اتفاق قطعا به تلاش بیشتر وادار خواهندشد وبرای رسیدن به اهداف موسسه، کوشش خواهندکرد.
ما جوان گرایی را در موسسه آغاز کرده ایم تا از این پتانسیل که سرشار از انرژی جوانی وانگیزه هستند و بدنبال اثبات شایستگی های خود، بیشتر در پیشبرد اهداف موسسه استفاده و بهره مند بشویم، امیدوارم جوانانی که در موسسه به مسئولیت های جدید رسیده اندخودشان را اثبات وپاسخ اعتماد مسئولین رابا عملکردمناسب بدهند.
در ادامه جلسه نظامی وند از اساتید دانشگاه مطالب وتجربیات خود را درحوزه بازاریابی ومشتری مداری بیان کرد.
در ابتدای این جلسه نیز طحان معاونت امورشعب موسسه ضمن خیر مقدم گزارش تجزیه و تحلیل عملکرد مناطق و حوزه را ارائه کرد.
در ادامه جلسه نیز روسای هر یک از حوزه ها ضمن ارایه گزارش عملکرد، به بحث و بررسی و ارایه پیشنهاد جهت تحقق اهداف تعیین شده پرداختند.
در پایان جلسه از عملکرد روسای موفق حوزه ها تقدیر و تشکر به عمل آمد.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.