بیمه تعاون و اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی تفاهم نامه همکاری امضا کردند

بیمه تعاون و اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی تفاهم نامه همکاری امضا کردند

تفاهم نامه همکاری فی ما بین بیمه تعاون و اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی امضا شد.

 

به گزارش دیوان اقتصاد، در جلسه امضای این تفاهم نامه که در سالن جلسات اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی برگزار شد؛ " صابر قدس" ، مدیر نمایندگی بیمه تعاون در آذربایجان شرقی در خصوص امضای این تفاهم نامه گفت: با امضای این تفاهم نامه  ارائه خدمات بیشتر برای اعضای شرکت های تعاونی در دستور کار بیمه تعاون قرار نی گیرد.

وی ادامه داد:  بیمه تعاون اولین شرکت بیمه خصوصی تعاون کشور است که در صنف بیمه در حال فعالیت است.

قدس در خصوص خدمات بیمه ای ارایه شده برای اعضای تعاونی گفت: فعالیت خود را در زمینه بیمه ای برای اعضای تعاونی ها با بیمه های درمانی، خودرو ،آتش سوزی و ... با کمترین قیمت ارائه خواهیم داد.

مدیر نمایندگی بیمه تعاون در آذربایجان شرقی اذعان داشت: از آنجایی که هم بیمه تعاون و هم اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی بخشی از تعاون هستیم می توانیم با تعامل و بدون در نظر نگرفتن بروکراسی اداری در کمترین زمان به صدور بیمه بپردازیم و جبران خسارات کنیم.

وی ادامه داد: با امضای تفاهم نامه تعامل بیمه تعاون می تواند با اتاق تعاون بیشتر از قبل شود و با معرفی اعضای اتاق تعاون به بیمه تعاون ارائه خدمات بیشتری را ارایه دهیم.

صابر قدس در پایان گفت:  گاها دیده شده است اعضای اتاق تعاون برای بیمه مایل هستند از خود مجموعه تعاون استفاده کنند تا هم از تسهیلات تعاون استفاده کنند و هم به راحتی بدون نیاز به بروکراسی اداری بیمه های خود را ثبت و یا دریافت خسارات کنند.

همچنین در ادامه این جلسه میراحد حسینی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی گفت: تعصب ویژه ای برای تعاون قائل هستیم و هر فعالیتی در نظام تعاونی انجام شود از آن حمایت ویژه می کنیم.

وی ادامه داد: بعد از انقلاب دولت برای تعاونی ها سنگ تمام گذاشته است  هرچند نمی توان مقایسه ای بین وضعیت تعاون در شرایط کنونی و دوران انقلاب انجام داد .

حسینی به تغییر مدیریتی در بخش تعاون کشور اشاره کرد و گفت: با توجه به تغییر مدیریتی در بخش تعاون کشور و حضور نیروی جوان در این سمت امیدواریم بیش از قبل عملکرد های مثبت و قانون گذاری های مناسب باعث سهولت در امور تعاونی ها باشد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان گفت: با ایجاد بانک توسعه تعاون ، وزارتخانه ، صندوق ضمانت تعاون ، اتاق تعاون و همچنین ایجاد قانون تعاون و دیگر بخش ها باعث توسعه طرح تعاون شد.

حسینی به آمار تعاونی ها اشاره کرد و گفت: قبل از انقلاب در مجموع پنج هزار تعاونی در سطح کشور فعال بود که امروز بالای 100 هزار تعاونی فعال ایجاد شده که سهم آذربایجان شرقی قبل از انقلاب 400 تعاونی بود که امروز بیش از چهار هزار تعاونی فعال را داریم و این نشان دهنده اعتقاد حاکمیت به تعاونی است.

وی ادامه داد: با اضافه شدن بیمه تعاون به نوعی مجموعه تعاون استان تکمیل تر از قبل شده است و این بخش بدون تکیه به دولت و با تکیه به اعضای تعاونی ها به خوبی می تواند پیشرفت کند.

حسینی در پایان به تعداد اعضای تعاونی ها در استان اشاره کرد و گفت: در استان حدود دو میلیون و 280 هزار نفر عضو تعاون هستند که نشانه دهنده مقبولیت و مشروعیت این مجموعه در بین همشهریان می باشد و باید بیمه تعاون نیز از این پتانسیل به خوبی استفاده کند.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.