ورود 4 فروند هواپیما‌ به ناو‌گان‌ کیش‌ایر در آینده نزدیک

ورود 4 فروند هواپیما‌ به ناو‌گان‌ کیش‌ایر در آینده نزدیک

مدیرعامل شرکت هواپیمایی کیش‌ایر گفت: ایرباس 321 زمین‌گیر کیش‌ایر که به تازگی توسط متخصصان داخلی تعمیر اساسی شده است، فردا از فرودگاه امام به جزیره کیش و از آنجا به مشهد مقدس می‌رود تا اولین پرواز داخلی فرودگاه امام را انجام دهد.

به گزارش دیوان اقتصاد,فرزانه شرفبافی‌ در گفت‌‌‌وگو ‌با فارس اظهار داشت: روز آینده نخستین پرواز داخلی از فرودگاه حضرت امام خمینی (ره) به مقصد جزیره ‌ کیش توسط شرکت هواپیمایی کیش‌ انجام می‌شود.

مدیرعامل شرکت هواپیمایی کیش‌ایر درباره عملیاتی شدن ایرباس A321 کیش‌ایر و بازگشت این هواپیما به ناوگان بیان کرد: با تلاش متخصصان داخلی و مساعدت اهالی صنعت و همکاران‌ در سازمان منطقه آزاد کیش و کیش‌ایر، موفق شدیم پس از یک سال و چند ماه زمینگیر بودن این هواپیما، آن را با انجام چک و رنگ‌آمیزی، آماده پرواز و خدمات رسانی در صنعت هوایی کشور و همچنین اهالی کیش، کنیم.

و‌ی اظهار داشت: از همین رو فردا در پروازی یک روزه و زیارتی با کاروانی تحت عنوان «ضامن آهو» به اتفاق جمعی از مهمانان، پرسنل‌ و مدیران سازمان منطقه آزاد کیش و مدیران صنعت هوایی کشور، از تهران به کیش و از کیش به مشهد مقدس جهت زیارت بارگاه امام رضا (ع) و تبرک هواپیما، عازم خواهیم شد.‌

مدیرعامل کیش‌ایر با اشاره به هدفگذاری توسعه کمی و کیفی ناوگان این شرکت هواپیمایی،‌ از راه‌اندازی سرویس جدید بیزینس کلاس هواپیمایی کیش‌ و راه‌اندازی سیستم وای‌فای مدیا برای اولین بار در پروازهای هواپیمایی کیش خبر داد.

شرفبافی با اشاره به ‌حمایت‌های سازمان منطقه آزاد کیش ‌از کیش‌ایر ابراز امیدواری کرد: با فراهم شدن شرایط بازگشت دو فروند هواپیمای MD، یک فروند فوکر F100 و دیگر ایرباس A321 که زمین‌گیر و متعلق به این شرکت هستند، تغییرات ملموسی در نحوه خدمات رسانی و سرویس‌دهی این شرکت ‌رخ دهد.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.