شبکه‌های بانکی ایران و روسیه به هم متصل می‌شوند

شبکه‌های بانکی ایران و روسیه به هم متصل می‌شوند

سفیر روسیه در دیدار با مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی از اتصال شبکه‌های بانکی ایران و روسیه در آینده‌ای نزدیک خبرداد.

به گزارش دیوان اقتصاد به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران، لوان جاگاریان، سفیر فوق العاده و تام الاختیار فدراسیون روسیه در ایران با بهمن حسین زاده مدیر عامل شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ایران دیدار و گفت و گو کرد.
سفیر روسیه در این دیدار از اتصال شبکه‌های بانکی ایران و روسیه در آینده‌ای نزدیک خبر داد و گفت: از این طریق انتقال پول بین دو کشور به راحتی انجام خواهد شد.
وی در ادامه با تاکید بر لزوم گسترش روابط اقتصادی بین روسیه و ایران، افزود: سه روز دیگر نشست سه جانبه روسای جمهور ایران، روسیه و ترکیه برگزار می شود و در دیدار آقایان روحانی و پوتین بر گسترش این تعاملات تاکید خواهد شد.
جاگاریان در بخش پایانی اظهارات خود اعلام کرد: از این پس برگزار کنندگان نمایشگاه ایرانی در روسیه از تسهیل صدور روادید بهره مند خواهند شد.
در این دیدار بهمن حسین زاده مدیر عامل شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ایران از برگزاری دو نمایشگاه کیف و کفش و گل و گیاه ایرانی در روسیه در ماه های آینده خبر داد و گفت: همچنین ایران علاقه مند است که نمایشگاه‌های روسی را میزبانی کند.
وی افزود: اولین گام برای صادرات، شناساندن محصولات است و برگزاری نمایشگاه گام مهمی برای معرفی محصولات و توسعه صادرات و واردات بین ایران و روسیه محسوب می شود.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.