پرداخت الکترونیک سداد برای روشندان ۸ کتاب صوتی تولید کرد

پرداخت الکترونیک سداد برای روشندان ۸ کتاب صوتی تولید کرد

پنج‌شنبه, سپتامبر 5, 2019 - 20:44 لینک کوتاه اشتراک گذاری با تلگرام پرینت

مدیرعامل شرکت پرداخت الکترونیک سداد گفت: پرسنل پرداخت الکترونیک سداد توانستند ۸ کتاب صوتی را تولید و در اختیار انجمن نابینایان ایران قرار دهند.

به گزارش دیوان اقتصاد، محمد مهدی صادق؛ مدیرعامل شرکت پرداخت الکترونیک سداد با اشاره به تولید کتاب‌های صوتی درخواستی انجمن نابینایان در نشستی خبری با حضور مسئولان انجمن روشندلان گفت: پرسنل پرداخت الکترونیک سداد در مدت کوتاهی توانستند ۸ کتاب صوتی را تولید و در اختیار انجمن نابینایان ایران قرار دهند؛ امیدواریم این کار فرهنگی سبب افزایش کتابخوانی در میان روشندلان شود و زیرساخت مورد نیاز لازم را فراهم کند.
وی تاکید کرد: امید داریم تا انجمن نابینایان از کیفیت این محتوا رضایت داشته باشد و پروژه ادامه پیدا کند.
در این نشست خبری، منصور شادکام؛ قائم مقام و دبیر کتابخانه گویا انجمن نابینایان ایران گفت: حرکت پرداخت الکترونیک سداد در راستای تولید کتاب صوتی برای روشندلان در زمینه برنامه‌های فرهنگی و مسئولیت‌های اجتماعی کاری بسیار با ارزش بوده است.
وی افزود: کتاب صوتی بهترین ابزار برای افزایش سطح فرهنگی و علمی روشندلان است و این اقدام شرکت پرداخت الکترونیک سداد می‌تواند نقشی مهم در مطالعه نابینایان داشته باشد. لازم به ذکر است که در پایان این مراسم از گویندگان این کتاب‌های صوتی با اهدای تقدیرنامه ای با امضای محمدمهدی صادق، مدیرعامل پرداخت الکترونیک سداد و منصور شادکام قائم مقام و دبیر ‌کتابخانه گویا انجمن نابینایان ایران تقدیر به عمل آمد.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.