سی و نهمین مرحله قرعه کشی حساب های قرض الحسنه بانک مسکن برگزار شد

سی و نهمین مرحله قرعه کشی حساب های قرض الحسنه بانک مسکن برگزار شد

سی و نهمین مرحله قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز بانک مسکن در راستای بهره مندی اقشار جامعه از نیات خیرخواهانه سپرده گذاران بانک برگزار شد .

به گزارش دیوان اقتصاد ، مراسم قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز بانک مربوط به سال 1397 با حضور اعضای هیات نظارت بر انجام قرعه کشی شامل نمایندگان دادستان کل کشور ، نمایندگان وزارت امور اقتصادی و دارایی ، نمایندگان بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران ، عضو هیات مدیره بانک و نیز مدیران امور ، روسا و کارشناسان ادارات برگزار شد .
در این مراسم، جعفر آقا ملایی عضو هیات مدیره بانک مسکن با اشاره به مدت سپرده پذیری این دوره از قرعه کشی حساب های قرض الحسنه که از ابتدای مردادماه 97 تا پایان تیر ماه98 ادامه داشت ،تصریح کرد: سپرده گذارانی که دارای حداقل موجودی500 هزار ریال و به مدت 90 روز متوالی در دوره سپرده پذیری بودند و امروز(روز قرعه کشی) حساب آنان مفتوح است، واجد شرکت در این دوره از قرعه کشی حساب های قرض الحسنه بانک مسکن هستند.
وی همچنین اذعان داشت: در سال ۹۷ تعداد 2509238 حساب از حساب های قرض الحسنه پس انداز بانک مسکن حایز شرایط لازم برای قرعه کشی هستند.
عضو هیات مدیره بانک مسکن با بیان این موضوع که بخشی از منابع حساب های قرض الحسنه برای امور عام المنفعه اختصاص داده می شود اظهار داشت: تا آبان سال ۹۷ از محل منابع مالی این حسابها در مناطق محروم ده مدرسه در کشور در استان های هرمزگان ،کرمان،خراسان جنوبی،سیستان و بلوچستان،آذربایجان غربی،لرستان،خراسان رضوی،بوشهر،آذربایجان شرقی وکهگیلویه و بویر احمد احداث و افتتاح شده است و از آبان سال 97 تا کنون در مناطق محروم سه مدرسه در استانهای سیستان و بلوچستان،کرمانشاه و چهارمحال بختیاری احداث و تکمیل شده و همچنین شش مدرسه دیگر نیز در مراحل پایانی احداث است.
در ادامه این مراسم،قرعه کشی 10 فقره کمک هزینه خرید واحد مسکونی به ارزش یک میلیارد ریال ،180 فقره کمک هزینه خرید خودروی داخلی به ارزش چهارصد میلیون ریال ، 480 فقره کمک هزینه خرید لوازم خانگی تولید داخلی به ارزش دویست میلیون ریال ، 1080 فقره کمک هزینه خرید صنایع دستی به ارزش چهل میلیون ریال و هزاران جوایز نقدی دیگر از جوایز این دوره از قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز بانک انجام شد .

لازم به ذکر است نتایج سی و نهمین قرعه کشی حساب های قرض الحسنه بانک مسکن بزودی از طریق سایت این بانک به آدرسwww.bank-maskan.ir اطلاع رسانی خواهد شد.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.