امضای تفاهم نامه همکاری بین سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان رضوی و بیمه میهن

امضای تفاهم نامه همکاری بین سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان رضوی و بیمه میهن

چهارشنبه, سپتامبر 18, 2019 - 10:35 لینک کوتاه اشتراک گذاری با تلگرام پرینت

بر اساس این تفاهم نامه که به همت هیات مدیره سازمان نظام مهندسی خراسان رضوی منعقد گردید، برای اولین بار شرایط عمومی بیمه نامه مسئولیت مهندسین ساختمان پس از ساعت ها کار کارشناسی توسط کارشناسان شرکت بیمه میهن به گونه ای تنظیم شد، تا در صورت بروز خسارت شرکت بیمه گر تعهد بیشترین حمایت ازمهندسین را داشته باشد.

به گزارش دیوان اقتصاد، شرایط مطلوب این بیمه نامه همراه با کلوزهای مورد درخواست سازمان نظام مهندسی توسط بیمه میهن با سابقه چندین ساله در عرضه مطلوب خدمات بیمه ای به جامعه مهندسین به نحوی ارائه شد که بیشترین پشتیبانی را از مهندسین داشته باشد و موفق به انعقاد تفاهم نامه با سازمان نظام مهندسی خراسان رضوی گردید.
بر پایه این خبر شرایط عمومی مورد تفاهم ذیل شرایط خصوصی در بیمه نامه گنجانده شده و هنگام صدور بیمه نامه به مهندسین (بیمه گذار) تحویل خواهد شد.
موسوی تقی آبادی نماینده هیات مدیره در کارگروه بیمه اعلام داشت: امکان صدور بیمه نامه مسئولیت مهندسین با شرایطی ویژه انشاءلله از فردا در محل سازمان توسط واحد صدور بیمه میهن برای مهندسان ناظر و طراح مهیا خواهد بود.
وی افزود: با توجه به الزامات قانونی درخصوص صدور بیمه نامه مسئولیت در پروژه ها، مهندسان موظفند طی مدت ۴۸ ساعت بیمه نامه خود را به سازمان ارایه نمایند و در صورت عدم ارایه سازمان جهت جلوگیری از تاخیر در روند صدور پروانه راسا اقدام به صدور بیمه نامه خواهد نمود.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.