پیام مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهرايران به مناسبت آغاز سال تحصيلي

پیام مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهرايران به مناسبت آغاز سال تحصيلي

مرتضی اکبری مدیرعامل و اعضای هيات مديره بانک قرض الحسنه مهرايران طي پيامي آغاز سال تحصيلي را تبريک گفت.

به گزارش دیوان اقتصاد، در متن این پیام آمده است:

طلوع خورشید علم آموزی در صبحدم آغازین روز ماه مهر یادآور شروع دوراني از تلاش و کوشش در راه تعليم و تربيت و پرورش دانش آموزان است. در مهر، تلاش و ممارست و تفکر دست به دست هم داده، تا راهي به دروازه هاي علم باز نمايند.

امروزه تقویت و ارتقای نظام آموزش ‌و پرورش و آموزش عالی به‌عنوان بستر رشد و آگاهی انسان‌ها، از مهم‌ترين شاخص‌هاي توسعه محسوب مي‌شود و تربيت نيروي انساني متعهد، کاردان، مدير و مدبر يک هدف اساسي براي نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران است.

در حال حاضر مدارس کشور ضمن تعلیم و تربیت دانش آموزان تلاش می‌نمایند تا استعدادها و علاقه‌هاي دانش آموزان را شناسايي کرده و زمينه شکوفايي آنان را فراهم سازند.

بانک قرض الحسنه مهرایران در سال های گذشته با همکاری خیرين، آموزش و پرورش و آموزش عالي کشور گام هاي موثري را از طريق تامين و پرداخت هزينه هاي شهريه در راستاي توسعه عدالت تحصيلي و ايجاد شرايط برابر، براي تمامي دانش آموزان و دانشجويان فراهم کرده است.

توزیع بیش از ۳۳ هزار بسته آموزشی و بهداشتی با هدف توسعه عدالت تحصيلي، احداث مدارس در مناطق زلزله‌زده، ساخت مدرسه در سيستان و بلوچستان، پرداخت تسهيلات به معلمان و فرهنگيان و اعطاي تسهيلات قرض الحسنه به دانشجويان در قالب همکاري با صندوق رفاه دانشجويي و ... تنها بخشي از تلاش‌ها و اقدامات مهم و مؤثر بانک قرض‌الحسنه مهر ايران در راستاي حمايت از روند علمي جامعه است.

تقارن اول مهر، بهار تعلیم و تربیت و هفته دفاع مقدس تابلوی مقاومت، ایثار و شهادت، حاوي اين پيام است که تخصص و تعهد بايد در کنار هم باشند تا بشريت را از گرداب جهالت و گمراهي و تباهي نجات بخشند و چه لاله هاي دلسوخته اي بودند که از مکتب تعليم و تربيت به مكتب ايثار و شهادت رفتند تا درس آزادي و آزادگي را معنا بخشند.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.