تعیین اهداف و مقاصد عالی، قدم اول رسیدن به موفقیت است

مدیرعامل بانک صادرات ایران در مراسم آغاز سال تحصیلی دبیرستان شاهد ملاصدرا:

تعیین اهداف و مقاصد عالی، قدم اول رسیدن به موفقیت است

مدیرعامل بانک صادرات ایران در مراسم روز بازگشایی مدارس، در جمع دانش‌آموزان دبیرستان شاهد ملاصدرا منطقه هشت تهران، زنگ آغاز سال تحصیلی جدید را به صدا درآورد و طی سخنانی بر تعیین اهداف و مقاصد عالی توسط دانش‌آموزان برای فتح قله‌های پیشرفت کشور تأکید کرد.

به گزارش دیوان اقتصاد، حجت‌اله صیدی در روز بازگشایی مدارس و در هفته دفاع مقدس، ضمن نواختن زنگ آغاز سال تحصیلی جدید، یاد، نام و رشادت‌های شهدای دانش‌آموز و دانشجو را گرامی‌ داشت و در جمع دانش‌آموزان دبیرستان شاهد ملاصدرا در منطقه هشت آموزش و پرورش تهران، ضمن یادآوری ثمرات و دستاوردهای ایثارگری شهدا، بر تلاش برای دست‌یابی به قله‌های افتخار در زمینه پیشرفت و سربلندی کشور تأکیدکرد.

وی گفت: اگر امروز فرزندان و دانش‌آموزان ما در کمال آرامش، نشاط و امنیت به تحصیل مشغول هستند و مدیران و مسئولان کشور نیز در عرصه فعالیت و پیشرفت کشور تلاش می‌کنند، همه مدیون شهدایی هستیم که در اوج ایثارگری با گذشتن از جان خود، این امنیت را فراهم کرده‌اند. مسأله آن روزهای آغاز جنگ، دفاع و جهاد بود و همه مردم از جمله دانش‌آموزان و دانشجویان در کنار سایر آحاد جامعه به دفاع از کشور فکر می‌کردند و مساله امروز کشور پیشرفت‌های علمی بیشتر و دست‌یابی به اهداف بلند است که باز هم باید با اراده قوی و انتخاب درست مسیر توسط دانش‌آموزان و جوانان کشور، در مسیر اوج قرار گیریم.

مدیرعامل بانک صادرات ایران با اشاره برخی آیات تربیتی قرآن کریم، تعیین اهداف و مقاصد عالی را قدم اول پیشرفت و رسیدن به موفقیت دانست و خطاب به دانش‌آموزان گفت: باید برای رسیدن به این اهداف کارهای مهم را در اولویت قرار داد و محیط و امکانات مدرسه را برای اوج گرفتن قدر دانست.

حجت‌اله صیدی در بخش دیگری از سخنان خود، سابقه ٦٨ ساله بانک صادرات ایران در ارائه خدمات بانکی و حمایت از زیرساخت‌های اقتصادی کشور را مورد اشاره قرار داد و بر حمایت این بانک از دانش‌آموزان کشور تأکید کرد.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.