بازار بورس پس از مدت کوتاهی به ثبات خواهد رسید

وزیر امور اقتصادی و دارایی :

بازار بورس پس از مدت کوتاهی به ثبات خواهد رسید

وزیر امور اقتصادی و دارایی درباره ریزش شاخص بورس گفت: این روند پس از مدت کوتاهی به ثبات خواهد رسید و نوسانها در بازار بورس باید پذیرفته شود.
 

به گزارش دیوان اقتصاد به نقل از ایرنا، فرهاد دژپسند در حاشیه هیات دولت درباره ریزش روز گذشته شاخص بورس به خبرنگاران توضیح داد: نوسان‌ها در بازار بورس باید پذیرفته شود و در زمان رشد شاخص بورس نیز برخی صاحبنظران ابراز نگرانی داشتند که روند رشد شاخص بورس، خیلی سریع، تند و حبابی است، اما به نظر ما حباب نبود.
وی با بیان اینکه سعی کردیم با عرضه سهام عمق بازار سرمایه را افزایش دهیم، گفت: به نظرم مدیریت می شود تا این روند پس از مدت کوتاهی به ثبات خواهد رسید.
رفع مشکلات مالیات بر ارزش افزوده پس از اصلاح در مجلس
وزیر امور اقتصادی و دارایی درباره اصلاح قانون مالیات بر ارزش افزوده، اضافه کرد: بخشی از مشکلات که نیازمند اصلاح قانون است در محلس در دست بررسی قرار دارد و این موارد در صحن مجلس مطرح شد که به علت برخی مشکلات دوباره به کمیسیون اقتصادی ارجاع داده شد.
دژپسند افزود: پیگیری‌ها نشان می‌دهد که این موارد از هفته آینده در دستور کار کمیسون اقتصادی مجلس قرار می‌گیرند و چنانچه این مواد نیازمند اصلاح، مورد بازبینی قرار گیرند به تبع آنها شیوه‌ها و آیین‌نامه‌ها نیز اصلاح خواهد شد.
وزیر امور اقتصادی و دارایی خاطر نشان کرد: این روند به رفع بسیاری از مشکلات این مالیات کمک خواهد کرد.
 




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.