دادوستد ۶۱۹ میلیارد سهمی بورس در ۱۴۷ روز معاملاتی

دادوستد ۶۱۹ میلیارد سهمی بورس در ۱۴۷ روز معاملاتی

بیش ۶۱۹ میلیارد سهم و حق تقدم از ابتدای امسال تاکنون در مدت ۱۴۷ روز معاملاتی در بورس اوراق بهادار دادوستد شده است.

به گزارش دیوان اقتصاد به نقل ازایبِنا، از ابتدای امسال تاکنون در مدت ۱۴۷روز معاملاتی تعداد ۶۱۹میلیارد و ۳۲۶میلیون سهم و حق تقدم به ارزش ۲۱۱۳هزار و ۴۴۲میلیارد ریال در ۵۴میلیون و ۳۲هزار و ۳دفعه مورد در بورس اوراق بهادار معامله قرار گرفته است.
همچنین بررسی معاملات بازار سهام به تفکیک بازار نشان می‌دهد در این مدت ۴۲۳میلیارد و ۹۹۲میلیون سهم به ارزش ۱۰۸۰هزار و ۹۸۳میلیارد ریال در ۲۵میلیون و ۷۴۷هزار و ۴۲۱نوبت در بازار اول؛ ۱۸۳میلیارد و ۲۶میلیون سهم به ارزش ۸۴۴هزار و ۸۶۵میلیارد ریال در ۲۷میلیون و ۸۰۰هزار و ۹۲۰نوبت در بازار دوم؛ ۶۰میلیون و ۲۰۰هزار برگه به ارزش ۵۸هزار و ۳۸۱میلیارد ریال در ۱۶هزار و ۲۵۱نوبت در بازار بدهی، ۱۳۴میلیون و ۷۵۰هزار قرارداد به ارزش ۹۹۱میلیارد ریال در ۵۸هزار و ۸۱۹نوبت در بازار مشتقه و ۱۲میلیارد و ۱۱۳میلیون واحد از صندوق‌های سرمایه‌گذاری قابل معامله در بورس تهران به ارزش ۱۲۸هزار و ۲۲۲میلیارد ریال در ۴۰۸هزار و ۵۹۲نوبت مورد معامله قرار گرفته است.
شاخص کل نیز که معاملات امسال بورس را از ارتفاع ۱۷۸هزار و ۶۵۹ واحد آغاز کرده است، تاکنون ۱۲۶هزار و ۶۷۴واحد رشد، ‌معادل ۷۰.۹۰ درصد افزایش را به ثبت رسانده و به ارتفاع ۳۰۵هزار و ۳۳۳واحد رسیده است. شاخص بازار اول نیز در این مدت با رشد ۸۷هزار و ۵۹۵واحد و شاخص بازار دوم با رشد ۲۷۷هزار و ۸۰۸واحدی به ترتیب ۶۵.۴۳و ۸۰.۴۹درصد افزایش داشته‌اند.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.