در سپرده طلایی رفاه، سپرده بلندمدتتان را وثیقه وامتان کنید

در سپرده طلایی رفاه، سپرده بلندمدتتان را وثیقه وامتان کنید

بانک رفاه طرحی را در زمینه سپرده گیری ارائه کرده که بر اساس آن تمامی اشخاص حقیقی با افتتاح سپرده طلایی، می توانند در قبال توثیق سپرده بلندمدت، تسهیلات دریافت کنند.

به گزارش دیوان اقتصاد، مشتریان بانک رفاه می توانند با افتتاح سپرده سرمایه گذاری بلند مدت در قالب طرح سپرده طلایی رفاه، ضمن بهره مندی از سود علی الحساب، به نام خود یا بستگان درجه یک شامل پدر، مادر، همسر، فرزند، برادر و خواهر) در قبال توثیق سپرده بلند مدت طلایی تسهیلات دریافت کنند.
بر اساس این گزارش، بهره مندی از خدمات بیمه آتش سوزی منزل مسکونی بابت مواردی همانند آتش سوزی، زلزله، انفجار، بیمه حوادث و بیمه پوشش هزینه پزشکی متناسب با مبلغ سپرده گذاری و مدت بازپرداخت تسهیلات، از دیگر مزایای این طرح بانک رفاه کارگران است.
حداقل مبلغ سپرده قابل لحاظ در طرح یادشده پنجاه میلیون ریال است و تسهیلات اعطایی به سپرده گذار یا بستگان درجه یک وی حداکثر معادل 75 درصد مبلغ سپرده سرمایه‌گذاری بلندمدت مشروط به پوشش اصل و فرع تسهیلات اعطایی از سوی سپرده سرمایه گذاری بلند مدت توثیقی خواهد بود.
بر این اساس، در صورت دارا بودن شرایط اعطای تسهیلات ، امکان پرداخت در کمترین زمان ممکن پس از افتتاح حساب سرمایه گذاری بلندمدت امکان پذیر است.
این گزارش حاکی است، سقف تسهیلات خرد در چارچوب ضوابط و مقررات جاری بانک رفاه کارگران و سقف تسهیلات تجاری در چارچوب ضوابط و مقررات مربوطه و با تأکید بر اعتبارسنجی دقیق متقاضی و سایر ضوابط و مقررات جاری بانک تعیین خواهد شد.
علاوه بر موضوع امکان اعطای تسهیلات در قالب طرح حاضر به بستگان درجه یک سپرده گذار، امکان انتقال سپرده سرمایه گذاری بلندمدت به بستگان درجه یک سپرده گذار تا قبل از اعطای تسهیلات نیز فراهم شده است.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.