استقبال هموطنان از خدمات باكيفيت خودپردازهای بانک صادرات ایران

استقبال هموطنان از خدمات باكيفيت خودپردازهای بانک صادرات ایران

یک‌شنبه, سپتامبر 11, 2016 - 10:49 لینک کوتاه اشتراک گذاری با تلگرام پرینت

گزارش عملکرد دستگاه هاي خودپرداز بانک صادرات ایران طی مرداد ماه بیانگر٩٦ درصد خدمات دهی موفق و مطلوب به هموطنان است.

به گزارش دیوان اقتصاد، این بانک به منظور ارائه خدمات مطلوب و متنوع به هموطنان در اقصی نقاط کشور، نسبت به نصب و راه اندازي ٤ هزار و ٩١٢ دستگاه خودپرداز اقدام کرده است. بانک متبوع برای افزايش رضايت مندي مشتريان، ضمن پایش و رصد عملکرد اين دستگاه ها به صورت متمرکز و مستمر، ارتقاء كمي و كيفي عملکرد آنها را دستور كار قرار داده و با طراحی و عملیاتی کردن خدمات متنوع امکان دسترسی بیشتر مشتریان به خدمات سريع و آسان را فراهم ساخته است.
شایان توجه است که این بانک ٩٠٠ دستگاه خودپرداز را در تهران و ٤ هزار دستگاه را در استانها نصب و راه اندازی نموده است که علاوه بر ارائه خدمات به مشتریان بانک به دارندگان کارت بانکها عضو شتاب نیز خدمات دهی دارند.
اين گزارش حاکی از انجام روزانه به طور متوسط ٤١٧ تراکنش به ازای هر دستگاه بوده و در مجموع هر روز بیش از ٢ میلیون تراکنش موفق انجام می شود.
این گزارش مي افزايد: بانک صادرات ايران در راستای پاسخگویی به نیاز مشتریان علاوه بر خدماتی همچون: دریافت و پرداخت وجوه، اعلام مانده خرید شارژ ، انتقال وجه و.... امکان اعلام مفقودی کارت، پرداخت وجه بدون کارت و واريز وجوه به حساب موسسات عام المنفعه و خيريه نظیر: موسسه حمايت از كودكان سرطاني(محك)، ستاد بازسازی عتبات عالیات، کمیته امداد امام خمینی(ره) و آستانه مقدسه حضرت فاطمه معصومه(س) را نیز عملیاتی کرده است.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.