در سالروز تاسيس بانك صادرات ايران، نشريه داخلي اين بانك در قالبي تازه منتشر شد

در سالروز تاسيس بانك صادرات ايران، نشريه داخلي اين بانك در قالبي تازه منتشر شد

یک‌شنبه, سپتامبر 11, 2016 - 14:45 لینک کوتاه اشتراک گذاری با تلگرام پرینت

بانك صادرات ايران در راستاي افزايش ميزان اثر بخشي و رضايت مندي جامعه مخاطبان خود، نشريه سپهر(نشريه داخلي بانك) را با طراحی نو و افزايش جاذبه هاي بصري منتشر و در اختيار علاقه مندان قرار داد.

به گزارش دیوان اقتصاد، نشریه سپهر با ٢٣سال سابقه در قالب هفته‌نامه به عنوان ابزاري ارتباطي است كه تا كنون در اطلاع ‌رسانی به بيش از ٥٥ هزار تن از كاركنان شاغل و بازنشسته اين بانك نقش آفرين بوده است. با نوآوری در رويه و رويكردهاي روابط عمومي بانك صادرات ايران، كه با آمدن علي جهاني به عنوان رييس آن آغاز شده است، بانك ياد شده با هدف افزايش ميزان اثر بخشي و تعميق بيشتر محتوا، ضمن بازنگري و بازمهندسي در قالب، محتوا و ارايه اطلاعات كمي و كيفي مطلوب تر از گذشته این اقدام را عملی کرد.
شايان توجه است اين حرکت نوآورانه با توجه به خواست مخاطبان، نیاز به افزایش تنوع مطالب و با حمايت هاي مديران عالي بانك صورت گرفت.
در اولین نشریه جديد سپهر كه با محوريت شصت و چهارمین سالروز تأسیس بانک صادرات ایران انتشار یافته، مطالب مفيدي در زمينه تاريخ، اهداف و برنامه هاي بانك در زمان تاسيس، نقش و جايگاه بنيانگذاران و پيشكسوتان بانك از جمله: دیدگاه های مهندس مفرح پایه گذار بانک صادرات ايران، دكتر سيف رييس كل كنوني بانك مركزي جمهوري اسلامي ايران كه اوايل دهه ٧٠ مدير عامل بانك متبوع بوده، تعدادي از همكاران بازنشسته و... در صفحات آن گنجانده شده است. خوانندگان مي توانند مطالب ديگري همچون: گزارش بیست و هفتمین همایش سالانه بانکداری اسلامی، پیام مدیرعامل، تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا، بازديد مديران از مناطق و واحدهاي مختلف بانك، افتتاح حساب ١٠ حضرت امام خمینی(ره)، گفتگو با پیشکسوتان، يادداشت هاي اقتصادی و مدیریتی، اخبار تهران و استان‌ها و مسابقه و سرگرمی را در آن مطالعه كنند.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.