وزیر صنعت، معدن و تجارت، قیمتسازی در فضای مجازی را یکی از دلایل افزایش قیمت پراید و پژو ۲۰۶ در بازار برشمرد.
شما اینجا هستید
اخبار بانک
اخبار بورس
اخبار بیمه
اخبار اقتصاد کلان
قیمتسازی در فضای مجازی، خودرو را گران کرد
قیمتسازی در فضای مجازی، خودرو را گران کرد
به گزارش دیوان اقتصاد، رضا رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت در گفتوگو با خانه ملت درباره افزایش قیمت پراید و پژو 206 در هفتههای اخیر، گفت: افزایش قیمت بنزین به صورت طبیعی بر همه چیز اثر گذاشته و نمیتوان اثر آن را ندیده گرفت.
وی قیمتسازی در فضای مجازی در روزهای اخیر را نیز یکی دیگر از دلایل افزایش قیمت خودرو دانست و افزود: به طور مثال فردی بدون داشتن حتی یک خودرو، 5 هزار آگهی فروش را در 20 روز در فضای مجازی منتشر کرده است، این آگهی ها صوری بوده و به منظور قیمت سازی منتشر شده است.
عضو کابینه دوازدهم ادامه داد: در حال حاضر تعداد خودروهای کف پارکینگ به حداقل رسیده و بیشتر آنها تکمیل و به بازار عرضه شده است.
وزیر صنعت، معدن و تجارت اضافه کرد: اگرچه خودروسازان کاهش تولید نداشتند اما میتوانند تولید را افزایش دهند.
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.
کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاداخبار مرتبط
اخبار بانک
اخبار بورس
اخبار بیمه
اخبار اقتصاد کلان
تصویری
نوع ارز | قیمت خرید | قیمت فروش |
---|---|---|
یورو | 706,200 | |
پوند | 826,120 | |
لیر | 20,550 | |
یوان | 90,400 | |
درهم | 178,760 | |
دلار | 647,000 |
نوع سکه | قیمت خرید | قیمت فروش |
---|---|---|
سکه تمام | 423,950,000 | |
سکه نیم | 268,000,000 | |
سکه امامی | 454,980,000 |