توسعه فرهنگ بیمه اهمیت ویژه‌ای دارد

دبیرکل سندیکای بیمه‌گران:

توسعه فرهنگ بیمه اهمیت ویژه‌ای دارد

سیدمحمد کریمی دبیر کل سندیکای بیمه گران در پنل تخصصی پول شبکه فروش و نمایندگان و کارگزاران که در سالن اصلی (حافظ) در برج میلاد برگزار شد، گفت: همایش بزرگ بیمه و شبکه فروش قسمتی مهم از همایش بیست‌وششم است که باعث غنای این همایش شده است.

به گزارش دیوان اقتصاد، کریمی ادامه داد: برای اولین بار شبکه فروش درحال ابراز هویت خود است و سعی کنید از دستاورد پنل‌های تخصصی نهایت بهره‌وری را داشته باشید. چالش‌ها و راهکارهای مطرح شده عدد ۱۰ در جمع‌بندی‌ها بسیار حائز اهمیت است که قطعا راه حل اساسی ارائه خواهد شد. یکی از مبانی شاخص‌های فرهنگ بیمه و تحقق ضریب نفوذ بیمه به عدد ۷ شبکه فروش است و نکات مهم مد نظر پر کردن ضریب نفوذ ۷ است.
وی افزود: طبق گفته رئیس کل بیمه مرکزی ضریب نفوذ حال حاضر ۲.۴ است که هدف‌گذاری دولت و مجلس روی عدد ۷ است و این عدد منطبق با کشورهای توسعه یافته است. توسعه فرهنگ بیمه در اکثر صبحت‌های مقامات از جمله رئیس‌جمهور، وزیر اقتصاد و رئیس کل بیمه مرکزی مطرح بود که علاوه بر توسعه فرهنگ بیمه تسهیلاتی است که در هنگام صدور بیمه‌نامه‌ها از ابتدا تا انتها از شما انتظار می‌رود که اجرایی کنید.
دبیر کل سندیکای بیمه‌گران گفت: از زمان بازاریابی تا صدور بیمه‌نامه‌ها و مدیریت ریسک باید مشاور بیمه گذار باشید و بیمه‌گذار را رها نکنید. شفاف‌سازی و جلوگیری از تخلف هدف ماست و اگر همراهی باشد هیچ تخلفی رخ نخواهد داد.
کریمی خاطرنشان کرد: برنامه‌ای داریم که بتوانیم از انجمن‌ها چه در تهران و چه در استان‌ها را دعوت کنیم تا تشکلی برای سازماندهی و ارتباطات شود. ما در استان‌ها شورای هماهنگی صنعت بیمه را با مدیران بیمه هماهنگ کرده‌ایم که نقطه نظرات را بیان کنند و اگر در این روند انسجام خوبی دیده شود در اصلاح آیین نامه‌های مرتبط کمک گرفته می‌شود.
وی افزود: شما می‌توانید در رشته‌های بیمه تنوع ایجاد کنید و به ۲۵ الی ۲۶ رشته بیمه‌ای موجود اکتفا نکنید. بیمه‌های زندگی از جمله بیمه‌هایی هستند که بیمه‌گذار نمایندگی‌های بیمه و شبکه‌های فروش و غیره همگی از آن بهره‌مند می‌شوند که در این زمینه ما رونوشت‌هایی را به اتاق‌های بازرگانی و استانداری فرستاده‌ایم.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.