ایجاد ۶۵۰۰ میلیارد تومان تولید جدید در کشور با تسهیلات بانک ملت

وزیر نفت خبر داد:

ایجاد ۶۵۰۰ میلیارد تومان تولید جدید در کشور با تسهیلات بانک ملت

وزیر نفت با اشاره به انعقاد تفاهم نامه پرداخت ۶۵ هزار میلیارد ریال تسهیلات برای خودروهای دوگانه سوز CNG ،گفت: این تفاهم نامه ۶۵۰۰ میلیارد تومان تولید جدید در کشور ایجاد خواهد شد.
 

به گزارش دیوان اقتصاد به نقل از ایبِنا، بیژن زنگنه در مراسم امضای تفاهم نامه وزارت نفت با بانک ملت در زمینه دوگانه سوز کردن خودروها، گفت: مصوبه دوگانه سوز کردن خودروها در مدت کوتاهی از دولت اخذ شد و بانک ملت در این زمینه همکاری خوبی داشته است.
وزیر نفت اظهارداشت: این تفاهم نامه در سال رونق تولید، در راستای اقتصاد مقاومتی دنبال می شود و ۶۵۰۰ میلیارد تومان تولید جدید در کشور ایجاد خواهد شد.
زنگنه تاکید کرد: در حال حاضر قیمت یک لیتر گاز ۶۰۰ تومان است و با این تفاهم نامه راه باز خواهد شد و در حال حاضر ۲۶۰۰ جایگاه گاز در کشور داریم که فعلا این مقدار کافی است.
زنگنه افزود : راه حل مدیریت مصرف سوخت تنها در ساخت پالایشگاه نیست و باید در تولید خودرو راه حل را جستجو کرد و در حال حاضر، سوخت ملی ایران گاز است و هیچ کشوری به اندازه ایران خودروهای گازسوز ندارد.
وزیر نفت تاکید کرد: این تفاهم نامه باعث کاهش مصرف سوخت نمی شود ولی کار جدی است و برای سازندگان مخازن سی ان جی و کیت های آن کار ایجاد شد.
یادآور می شود، محمد بیگدلی مدیرعامل بانک ملت در جریان امضا تفاهمنامه با شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران از پرداخت ۶۵ هزار میلیارد ریال تسهیلات برای خودروهای دوگانه سوز CNG خبر داده بود.
 




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.