نقش آفريني بيشتر بانك در اقتصاد كلان كشور مورد تاكيد است

فتحعلي‌زاده عضو هيات مديره بانك صادرات ايران:

نقش آفريني بيشتر بانك در اقتصاد كلان كشور مورد تاكيد است

پنج‌شنبه, سپتامبر 15, 2016 - 14:23 لینک کوتاه اشتراک گذاری با تلگرام پرینت

عضو هيات مديره بانك صادرات ايران در مراسم توديع و معارفه مدير شعب استان خراسان شمالي كه با حضور صديق معاون شعب و بازاريابي و جمعي از مديران و كاركنان مديريت شعب استان خراسان‌شمالي برگزار شد بر نقش آفريني بيشتر بانك متبوعش در اقتصاد كلان كشور تاكيد كرد.

به گزارش دیوان اقتصاد ، فتحعلي‌زاده در سخناني با اشاره به تاريخچه‌ تصويب قانون بانكداري بدون ربا گفت: در راستاي اين قانون، تسهيلات بايد در محل خود مصرف شود، اين رسالت متوجه دست اندركاران است.
وي افزود: استان خراسان‌ شمالي ظرفيت‌هاي زيادي دارد و اين توانمندي در نيروي انساني اين استان وجود دارد تا ضمن پيروي از رهنمودهاي مقام معظم رهبري اهداف اقتصاد مقاومتي را محقق كنند.
فتحعلی‌زاده با اشاره به گستردگي شعب و خدمات بانك خاطرنشان کرد: بانک صادرات ايران با ٥٥ هزار نفر كارمند شاغل و بازنشسته، ٣٣ ميليون مشتري، ‌٤٦ ميليون حساب و حدود ٤٧ هزار سهامدار حقيقي و حقوقي، بزرگترين بانك بورسي كشور است كه در اقصي نقاط كشور و در ٢٧ نقطه جهان حضور فعال و موثر دارد.
وي تصريح كرد: نقش و جايگاه بانك در عرصه اقتصادي در كنار عظمت و خوشنامي، رسالت و وظايف سنگيني را بر دوش ما گذاشته كه براي تحقق آنها نيازمند تلاش و كوشش بيشتري هستيم.
اين مقام مسئول افزود: مدير عامل اين بانك به منظور نقش آفريني بيشتر در عرصه اقتصادي و تحقق اقتصاد مقاومتي جذب منابع بيشتر به منظور افزايش قدرت اعطاي تسهیلات و همچنين وصول مطالبات معوق را به درستي هدف گذاري كرده است كه برون داد فعاليت ها و اقدامات ياد شده موجب سودآوري بانك، رشد اقتصادي و اشتغال خواهد شد.
فتحعلی‌زاده تحقق حاكميت شركتي را از ديگر تأكيدهای برنامه هاي محوري بانك برشمرد و اظهار داشت: در حاكميت شركتي بايد پاسخگوی سهامداران، ذی‌نفعان، سپرده‌گذاران، دولت و كاركنان سازمان باشيم که منوط به مسئوليت‌پذيری است.
عضو هيات مديره در بخش پاياني سخنانش رتبه كسب شده بانک صادرات ایران در سال گذشته از نظر شفافيت را مناسب ارزيابي كرد و آنرا به عنوان دستاوردي ارزشمند كه مي تواند منشاء پيامدهاي مطلوب باشد، برشمرد.
شايان توجه است: در اين مراسم از تلاش هاي مهدي ميري جهرمي مدير سايق شعب استان خراسان شمالي تقدير و علي طائي به عنوان مدير جديد استان معرفي شد.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.