شرکت‌های هوایی منطقه همچنان از آسمان ایران استفاده می‌کنند

شرکت‌های هوایی منطقه همچنان از آسمان ایران استفاده می‌کنند

یک‌شنبه, ژانویه 19, 2020 - 13:03 لینک کوتاه اشتراک گذاری با تلگرام پرینت

"عادل الغیث" نایب رییس عملیات تجاری خلیج فارس، خاورمیانه و ایران در شرکت هواپیمایی امارات طی گفت وگو با خبرگزاری رویترز با تایید ادامه پرواز شرکت های هواپیمایی کشورهای حوزه خلیج فارس بر آسمان ایران، تاکید کرد که حریم هوایی ایران برای تمام ناوگان‌های هوایی در این منطقه مهم است .
 

به گزارش دیوان اقتصاد به نقل از ایرنا، تحلیلگران و مدیران اجرایی گفتند که ترابری های هوایی در خلیج فارس مسیرهای جایگزین کمی را برای انتخاب در اختیار دارند.
ترابری های هوایی منطقه خلیج فارس برغم تنش های منطقه ای به خطوط هوایی مهمی در دهه های اخیر تبدیل شده اند. هرچند آنها هر اقدام احتیاطی را برای تامین امنیت پرواز انجام می دهند اما می گویند تغییر مسیر از نظر مالی سود آنها را تحت تاثیر قرار می دهد.عادل الغیث نایب رییس عملیات تجاری خلیج فارس، خاورمیانه و ایران در هواپیمایی امارات به رویترز گفت: حریم هوایی ایران برای تمام ناوگان های هوایی در این منطقه مهم است.
هواپیمایی امارات و فلای دبی مجموعا ۱۰نمایندگی در شهرهای ایران و عراق دارند و به استفاده از حریم هوایی این دو کشور برای پرواز ادامه داده اند.
خطوط هوایی کویت و خطوط هوایی اتحاد امارات نیز همچنان از حریم هوایی ایران و عراق استفاده می کنند.
اکبر الباکر مدیر اجرایی خطوط هوایی قطر هم در حاشیه کنفرانس هوایی کویت گفت: پروازهای خود به ایران را ادامه می دهیم زیرا ایران یک کشور مهم و همسایه ما است و می خواهیم به مردم ایران خدمت رسانی کنیم.

 




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.