بازدید مدیرعامل بیمه البرز از شعب شرکت در استان خوزستان

بازدید مدیرعامل بیمه البرز از شعب شرکت در استان خوزستان

محسن پورکیانی مدیرعامل و نایب رییس هیات مدیره به همراه مجید علی‌پناهی رییس هیات مدیره و تنی چند از اعضای هیات مدیره و مدیران شرکت از شعب اهواز ، آبادان و بندرامام خمینی(ره) بازدید کردند .

به گزارش دیوان اقتصاد,محسن پورکیانی در جمع کارکنان و نمایندگان شعبه اهواز ضمن ابراز مسرت از حضور در استان خوزستان اظهار داشتند با توجه به پتانسیل بسیار مطلوب استان خوزستان در حوزه های مختلفی چون صنعتی،‌ نیروی انسانی و ... انتظار می‌رود که حرکت رو به جلوی بیمه البرز در استان ادامه یافته و سهم بیمه در سبد خانوار و صنایع استان افزایش یابد .
همچنین وی با توجه به سیاست های جدید بیمه البرز و لزوم گسترش بیمه های عمر اظهار امیدواری کرد که با برنامه ریزی صحیح، ‌توسعه شبکه فروش و طراحی و ارائه محصولات جدید بیمه عمر، ‌متناسب با نیاز بیمه گذاران و هموطنان عزیز بتوانم شاهد رشد و نفوذ این رشته بیمه ای بین هموطنان در استان خوزستان باشیم .
وی در ادامه با بررسی مسایل و موارد مورد بحث حوزه شبکه فروش تحت سرپرستی شعبه اهواز با بیان لزوم و اهمیت انجام آموزش در حوزه‌های مختلف ابراز امیدواری کرد یا پیش بینی به عمل آمده در سال آینده شاهد برگزاری دوره‌های آموزشی مفید و خوبی برای نمایندگان و ارکان شبکه فروش در حوزه‌های مختلف باشیم و بتوانیم با تقویت همه جانبه شبکه فروش علاوه بر رشد سهم بیمه های زندگی در سبد پرتفوی شرکت شاهد رشد عملکرد و افزایش سهم بازار بیمه‌البرز در استان خوزستان باشیم .
وی همچنین در بازدید از شعب آبادان و بندرامام خمینی(ره) در دیدار با کارکنان و نمایندگان این شعب ضمن آرزوی توفیق بیشتر برای آنان اظهار داشت که هدف همه ما سودآوری است، شرکت بیمه البرز، شرکتی بازرگانی است و نباید شرکت و نمایندگان ضرر و زیان ببینند بلکه باید ایشان نیز از سود بهره‌مند شوند. شرکت بیمه البرز باید سود ده باشد تا بتواند به نماینده خود نفع برساند و این مسیری دوسویه است که تلاش شرکت و نماینده را می طلبد .
مدیرعامل بیمه البرز در ادامه افزود، یکی از اهداف اصلی شرکت در سال آینده افزایش و گسترش شبکه فروش عمر می باشد که لازم است با جدیت پیگیری و انجام شود . به همین منظور برنامه‌ریزی‌های لازم برای تولید محصولات عمر مناسب بازار و برنامه‌های آموزشی و نیز گسترش شبکه فروش انجام پذیرد که شاهد شکوفایی و رشد این رشته در سبد پرتفوی شرکت باشیم .




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.